اردوی تیم امید ایران در تهران آغاز شد

اردوی تیم امید ایران در تهران آغاز شد

پایگاه خبری فوتبالی- اردوی تیم امید ایران برای آمادگی و حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، از دیروز بعدازظهر در هتل پارسیان استقلال آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم امید، دیروز در محل هتل تست کرونا دادند.

تمرینات تیم امید از امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال آغاز شده و بازیکنان زیر نظر کادر فنی صبح و بعدازظهر تمرین می کنند.

تمرینات صبحگاهی از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و تمرینات عصرگاهی از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

به دلیل اینکه چند بازیکن تیم امید در اردوی باشگاههایشان در ترکیه حضور دارند، بازیکنان تیم امید به صورت کامل در اردو حضور پیدا نکرده اند و امروز تیم امید در نوبت صبح با ۱۳ بازیکن تمرین کرد.

تیم امید ایران تا ۱۲ مرداد در تهران اردو خواهد داشت و صبح روز دوازدهم مرداد به همراه کاروان ورزشکاران ایران، حاضر در بازیهای کشورهای اسلامی، تهران را به مقصد قونیه ترکیه ترک می کند.

۲۳ بازیکن و ۷ عضو کادر بر اساس دستورالعمل برگزاری مسابقات فوتبال بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، به قونیه ترکیه اعزام خواهند شد.

تیم امید ایران در مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با تیمهای مراکش، جمهوری آذربایجان و عربستان همگروه است که به ترتیب در روزهای ۱۷ مرداد با جمهوری آذربایجان، ۱۹ مرداد با مراکش و ۲۱ مرداد با عربستان روبرو خواهد شد.

۴۱۵۴