اتفاق عجیب در بازی اتلتیکو؛ سلفی قبل از کرنر!

اتفاق عجیب در بازی اتلتیکو؛ سلفی قبل از کرنر!

پایگاه خبری فوتبالی - معمولا در بازیهای دوستانه تابستانی اتفاقات عجیبی رخ می دهد و خیلی از اوقات این اتفاقات در شبکه های اجتماعی وایرال می شود.

به گزارش فوتبالی، مربیان ترجیح می دهند که همه چیز در بازیهای دوستانه شبیه بازیهای رسمی باشد تا بازیکنان با حس و حال بازیهای رسمی خو بگیرند اما گاهی اتفاقات عجیبی رخ می دهد. به طور مثال در بازی شب گذشته اتلتیکو مادرید و نومانسیا در حالی که کوکه کاپیتان اتلتیکو قصد زدن یک ضربه کرنر را داشت، یک هوادار به سمتش رفت و از او خواست سلفی بگیرد. کوکه نیز درخواست این هوادار را پذیرفت تا خیلی سریع سلفی گرفته شود و بازی ادامه پیدا کند. در حقیقت هواداران در فاصله چند متری پشت دروازه ایستاده بودند و کاملا به بازیکنان نزدیک بودند و  به همین علت بود که می توانستند خیلی سریع با بازیکنان ارتباط برقرار کنند و حتی پیش از ضربه کرنر با آنها یک سلفی سریع بگیرند!

اتلتیکو شب گذشته با گلهای لمار، کورئا، کوندوگبیا و کنیا با نتیجه چهار بر صفر در مقابل نومانسیا پیروز شد. این روزها بحث داغ اتلتیکو مربوط به خریدن یا نخریدن کریستیانو رونالدو است، اتفاقی که می تواند ترکیب این تیم را برای فصل آینده کاملا متحول کند و آنها را به یکی از مدعیان قهرمانی لالیگا تبدیل کند.

4125