گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید چه کسی را قوی‌ترین رقیبش می‌داند؟

گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید چه کسی را قوی‌ترین رقیبش می‌داند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید و ستاره سابق چلسی درمورد سرسخت‌ترین رقیبی که در لیگ انگیس داشت صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد، وینگر رئال مادرید سرسخت‌ترین رقیب خود در لیگ انگلیس را معرفی کرد. این بازیکن بلژیکی ۷ فصل را در چلسی سپری کرده است و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس در آن مقطع شناخته می شد.

هازارد تایید کرد که مقابله با کایل واکر سخت‌ترین کاری بوده که به عنوان بازیکن چلسی انجام داده است.

وقتی از هازارد پرسیده شد سرسخت‌ترین بازیکنی که در مقابل او بازی کرده چه کسی بوده است وی فورا از مدافع منچستر سیتی نام برد. او در این باره گفت: "من قوی و سریع هستم، اما او از من قوی تر و از من سریع تر است. به عنوان یک مدافع راست فکر می کنم درحال حاضر او یکی از بهترین هاست."

هازارد علاوه بر جایزه‌ی بهترین بازیکن فصل در ۲۰۱۴/۱۵، فاتح دو جام لیگ برتر انگلیس و دو جام لیگ اروپا نیز شده است او در مجموع در ۳۵۱ بازی که برای تیم غرب لندنی انجام داد، ۱۱۰ گل زد و ۹۲ پاس گل داد.

همچنین واکر با هازارد در منچستر سیتی و پیش از آن در تاتنهام روبرو شده است و در مجموع فاتح ۴ عنوان قهرمانی لیگ برتر شده است. این بازیکن ۳۲ ساله در سال ۲۰۱۷ با ۵۰ میلیون یورو به سیتیزن ها پیوست و تحت مربی‌گری پپ گواردیولا به یک مدافع سطح جهانی تبدیل شد.

1470