عکسی بامزه از مودریچ که در حوله پیچیده است!

عکسی بامزه از مودریچ که در حوله پیچیده است!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و کلاب آمه ریکا ساعت 7 صبح چهارشنبه پنجم مرداد ماه به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت تا بدین ترتیب رئال مادرید در دومین بازی دوستانه خود در آمریکا هم برنده نباشد.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان این بازی تصویر بامزه ای به ثبت رسید که مربوط به لوکا مودریچ بود. ستاره کروات رئال مادرید در پایان بازی در حالی که یک حوله را دور خود پیچیده بود، توسط دوربین های تلویزیونی نشان داده شد.

مودریچ در این بازی یک نیمه به میدان رفت و در نیمه دوم جای خود را به فدریکو والورده داد که البته بازوبند کاپیتانی را هم در نیمه دوم فدریکو والورده بر بازو می بست.

لوکا مودریچ علی‌رغم اینکه در حال حاضر 36 سال دارد، اما هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید و یکی از بهترین هافبک های دنیا است به طوری که او در قهرمانی های رئال مادرید در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا بسیار تاثیر گذار بود.

مودریچ در فصل جدید هم همچنان یکی از ارکان اصلی ترکیب رئال مادرید است و باید دید که اوضاع برای او در فصل جدید چگونه پیش می رود و در کنار هافبک های جوان رئال مادرید چگونه عمل می کند.

1470