7 مهاجمی که ژاوی در بارسلونا در اختیار دارد(عکس)

7 مهاجمی که ژاوی در بارسلونا در اختیار دارد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها در تور پیش فصل تابستانی هستیم و تیم های مختلف خود را برای فصل جدید رقابت ها آماده می کنند و بازیکنان و مهره هایی را که در اختیار دارند، به خوبی محک زده و می سنجند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا هم در این روز ها در آمریکا در اردوی تیمش است و در حال آماده سازی آبی و اناری پوشان برای شروع فصل جدید است و باید دید که بازیکنان بارسلونا چه عملکردی در فصل جدید خواهند داشت.

ژاوی از همان ابتدایی که به بارسلونا آمد به دنبال تقویت خط حمله آبی و اناری ها بود و از مدیریت بارسلونا خواست تا به سراغ جذب مهاجم های جدید برود و خوان لاپورتا هم همین کار را انجام داد و در ژانویه گذشته به سراغ جذب فران تورس و اوبامیانگ رفت. بارسلونا در تابستان کنونی هم روبرت لواندوفسکی را جذب کرد. آن ها همچنین رافینیا را از لیدزیونایتد خریدند و قرارداد عثمان دمبله را هم تمدید کردند.

در کنار این بازیکن ها، بارسلونا در حال حاضر ممفیس دیپای و آنسو فاتی را هم در ترکیب خود دارد و بدین ترتیب ژاوی به طور کلی 7 مهاجم را در حال حاضر در اختیار دارد و باید دید که چه تصمیمی را پیرامون آن ها اتخاذ خواهد کرد چرا که در حال حاضر حرف و حدیث هایی مبنی بر اینکه ژاوی دیپای را نمی خواهد وجود دارد.

1470