بنر هواداران اتلتیکو مادرید در بازی دوستانه بر ضد رونالدو

بنر هواداران اتلتیکو مادرید در بازی دوستانه بر ضد رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هواداران اتلتیکو مادرید به طوری جدی و قاطعانه در برابر اینکه رونالدو ممکن است به اتلتیکو مادرید بیاید، موضع گرفته اند و نمی خواهند که این ستاره پرتغالی را در تیم خود ببینند.

به گزارش فوتبالی، در روز های اخیر حرف و حدیث ها و شایعات عجیبی مطرح شد پیرامون این قضیه که کریستیانو رونالدو ممکن است به اتلتیکو مادرید بیاید و ژرژ مندس، وکیل کریستیانو رونالدو را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد داده است. هواداران اتلتیکو مادرید از همان ابتدای این قضیه در شبکه های اجتماعی و به خصوص در توییتر کمپین هایی بر ضد رونالدو به راه انداختند و خواستار این شدند که رونالدو به اتلتیکو مادرید نیاید.

حتی مدیر باشگاه اتلتیکو مادرید هم به این قضایا واکنش نشان داد و گفت که به دنبال آوردن رونالدو به متروپولیتانو نیست و این حرف و حدیث هایی که اخیرا مطرح شده است، همگی شایعه هستند.

اکنون در بازی دوستانه اتلتیکو مادرید و نومانسیا، هواداران اتلتیکو مادرید از بنری استفاده کرده اند، که روی آن ها نوشته شده:" CR7 NOT WELCOME" به این معنا که در اتلتیکو مادرید کسی به کریستیانو رونالدو خوش آمد نخواهد گفت و به نوعی آمدن رونالدو به اتلتیکو مادرید برای آن ها خوشایند نخواهد بود.

1470