نکته‌ای که می‌تواند مسی را از بازگشت به بارسلونا منصرف کند

نکته‌ای که می‌تواند مسی را از بازگشت به بارسلونا منصرف کند

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث هایی مطرح شده در این باره که بارسلونا دوباره به جذب مسی علاقه‌مند شده است و آبی و اناری ها می خواهند در تابستان آینده یعنی وقتی که قرارداد مسی با پی اس جی به اتمام می رسد دوباره او را جذب کنند و ستاره سابق خود را به نیوکمپ برگردانند.

به گزارش فوتبالی، در واقع این روزنامه اسپورت کاتالونیا بود که ادعا کرد ژاوی هرناندز از خوان لاپورتا خواسته است تا گزینه بازگرداندن لیونل مسی به بارسلونا را مورد بررسی قرار دهد و بدین ترتیب در صورت امکان مسی دوباره به بارسلونا برگردد و با ژاوی هرناندز در این تیم کار کند.

اما مارسیال لانت، خبرنگار فرانسوی به تازگی به نکته ای اشاره کرده است که لئو مسی بر اساس آن ممکن است از بازگشت به بارسلونا منصرف شود و به نوعی قید بازی دوباره در بارسلونا را بزند.

به گفته این خبرنگار فرانسوی، لیونل مسی و اطرافیان او هنوز از اینکه خوان لاپورتا در تابستان پارسال نتوانست شرایطی را برای ماندن مسی فراهم کند، ناراحت هستند چرا که مسی خودش می خواست بماند اما آن ها نتوانستند شرایطی که مسی می خواست را فراهم کنند.

در واقع نکته اصلی اینجا این است که بارسلونا نمی توانست دستمزدی که مسی می خواست را به او بدهد و همین قضیه موجب جدایی مسی شد.

1470