عکس یادگاری ستاره فوتبال آمریکایی با هالند و گواردیولا

عکس یادگاری ستاره فوتبال آمریکایی با هالند و گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - آرون راجرز ستاره فوتبال امریکایی در پی پیروزی منچسترسیتی مقابل بایرن مونیخ در تور پیش فصل در آمریکا، به رختکن تیم محبوبش رفت تا با گواردیولا، هالند و سایر ستارگان من سیتی عکس یادگاری بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره تیم "گرین بی پکرز" با گواردیولا، دی بروینه و هالند عکس یادگاری گرفت که البته قبل از آن از تماشای پیروزی تیم محبوبش منچسترسیتی مقابل بایرن مونیخ در ورزشگاه پکرز لمبیو فیلد لذت برده بود. راجرز که تا کنون چهار بار عنوان بهترین بازیکن فصل فوتبال آمریکایی را کسب کرده است، یکی از بهترین کوارتربک های تاریخ این ورزش به شمار می رود.

راجرز در سال 2010 توانست پکرز را به پیروزی در سوپربول برساند و عنوان بهترین بازیکن مسابقات را کسب کرد. او در هفده سال اخیر در همین تیم حضور داشته است و به یکی از اسطوره های محبوب هواداران تبدیل شده است.

منچسترسیتی در اردوی پیش فصل خود با غلبه بر آمه ریکا و بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشت و حالا باید آماده بازی جذاب سوپرجام انگلیس مقابل لیورپول شود تا تکلیف اولین جام فصل مشخص شود. دوئل لیورپول و سیتی در سالهای اخیر باعث می شود تا این بازی خاص تر شود چرا که هر کدام از دو تیم می خواهند اولین جام فصل را کسب کنند.

4125