داستان نیمار در پی‌اس‌جی به پایان رسیده است

داستان نیمار در پی‌اس‌جی به پایان رسیده است

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مونیه هافبک مدافع بلژیکی بروسیا دورتموند معتقد است که نیمار جونیور از زمان ترک بارسلونا و پیوستن به پاریسن ژرمن افت محسوسی داشته و به نوعی قدرت جادویی‌اش را از دست داده است. 

به گزارش فوتبالی، نیمار پنج سال پیش با قراردادی سرسام آور به مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا و لیونل مسی جدا شد و به پی‌اس‌جی پیوست‌‌‌‌‌‌. این ستاره برزیلی با امیدهای زیادی به پاریس آمد، اما در این 5 فصل کمتر از 150 بار بازی کرده و اصلاً نتوانسته نظر هواداران این تیم را به خود جلب کند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

به نقل از سایت گل، مونیه که سابقه 3 فصل بازی کردن در کنار نیمار را دارد به کیکر گفت: "باید اعتراف کنم زمانی که نیمار در بارسلونا توپ می‌زد، من طرفدار او بودم. در پاریس از نظر من قدرت جادویی‌اش را از دست داد. اگر من کودکی 10 ساله بودم، قطعا عکس و پوسترش را به دیوار اتاقم می‌چسباندم. او هنوز شانس بازگشت به روزهای اوجش را دارد، اما این مورد به خود نیمار بستگی دارد."

بعد از تمدید قرارداد با کیلیان امباپه آن هم با مبالغ فوق سنگین، گفته می‌شد که پی‌اس‌جی برای کمتر کردن هزینه‌هایش قصد به فروش رساندن چند ستاره خود از جمله نیمار را دارد که در چند فصل گذشته نتوانسته آن طور که باید، در ترکیب این تیم بدرخشد و نشان دهد که ارزش آن پول هنگفتی که خرجش شد را دارد. 

4416