هازارد در دو بازی دوستانه چه نقشی در رئال مادرید داشته است؟

هازارد در دو بازی دوستانه چه نقشی در رئال مادرید داشته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی درباره تصمیمی که برای هازارد گرفته، مصمم است و می خواهد از او در فصل جدید به عنوان یک مهاجم نوک کاذب و به عنوان جانشین کریم بنزما در بازی هایی که ستاره فرانسوی حضور ندارد استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر رئال مادرید دو بازی دوستانه در آمریکا انجام داده است که اولی را با نتیجه 1 بر 0 به بارسلونا باخت و در دومی هم به نتیجه تساوی دو بر دو مقابل کلاب آمریکا رسید. ادن هازارد در هر دوی این بازی ها دقایقی را بازی کرد و بدین ترتیب می توان فهمید که پست جدید او و نقشی که در تیم آنچلوتی دارد، به چه صورت است.

هازارد در بازی مقابل کلاب آمریکا یک گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در هر دوی این بازی ها نقش مهاجم نوک را داشت که البته با توجه به اینکه هازارد یک بازیکن شماره 9 کلاسیک نیست، می توان او را یک مهاجم نوک کاذب نامید.

به گفته مارکا، ادن هازارد خودش هم انگیزه زیادی دارد تا بالاخره خودش را در رئال مادرید نشان دهد و قرار گرفتن در پست جدید را فرصت مناسبی می داند تا توانایی هایش را نشان دهد و بدین ترتیب برنامه آنچلوتی این است که او را به عنوان بازیکن ذخیره بنزما و در پست مهاجم نوک بازی دهد.

1470