عکس؛ سورپرایز مانه توسط بایرن مونیخ با یک کیک

عکس؛ سورپرایز مانه توسط بایرن مونیخ با یک کیک

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ مراسم ویژه ای را برای تجلیل از سادیو مانه به خاطر رسیدن این بازیکن به جایزه بهترین بازیکن سال از نگاه کنفدراسیون فوتبال آفریقا برگزار کرد

به گزارش فوتبالی، قهرمان بوندسلیگا تصمیم گرفت که حمایت و علاقه خود را به ملی پوش سنگالی به خاطر دریافت جایزه بهترین بازیکن قاره آفریقا نشان بدهد. مانه برای کسب این جایزه توانست هموطنش ادوارد مندی و همچنین هم تیمی سابقش محمد صلاح را شکست بدهد و عنوان بهترین بازیکن قاره آفریقا را کسب کند. مراسم بهترین های سال 2022 فوتبال آفریقا هفته گذشته در شهر رباط در مراکش برگزار شد که ستاره تازه وارد بایرن مونیخ برای دومین سال پیاپی جایزه بهترین بازیکن سال را کسب کرد. باشگاه بایرن مونیخ با یک کیک ویژه از بازیکن اسبق لیورپول و ساوتهمپتون تهیه کرد. مانه نقشی کلیدی را در موفقیت سنگال در جام ملت های آفریقا و صعود این تیم به جام جهانی ایفا کرد.

مانه به عنوان یکی از بمب های نقل و انتقالات تابستانی در فاصله یک سال تا اتمام قراردادش با لیورپول، با مبلغ 32 میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد تا انتقال مهمی را رقم بزند. سادیو قطعا امید زیادی دارد تا با رفتن لواندوفسکی به ستاره اصلی بایرن مونیخ و بوندسلیگا تبدیل شود.

4125