دو هدف اصلی تن‌هاگ در نقل و انتقالات هم‌چنان جذب نشده‌اند

دو هدف اصلی تن‌هاگ در نقل و انتقالات هم‌چنان جذب نشده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد سومین خرید خود را نیز تکمیل کرد اما هنوز نتوانسته برای هیچ کدام از پست‌های دارای اولویت تقویت مناسب انجام دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Manchester Evening News، زمانی که پنجره نقل و انتقالات کمی بیش از یک ماه قبل باز شد؛ منچستر یونایتد به وضوح نشان داد که اولویت آن‌ها در این تابستان تقویت در خط هافبک و خط حمله است؛ چیزی که اریک تن‌هاگ از آن زمان و در طی تور پیش‌فصل باشگاه تکرار کرده است.

انتظار می‌رفت که یونایتد ابتدا آن خطوط را تقویت کند تا مشخص شود که چقدر از بودجه، باقی مانده تا روی دیگر پست‌ها هزینه شود اما همان‌طور که اکثرا این اتفاق رخ می‌دهد؛ نقل و انتقالات یونایتد مسیر دیگری را پیش گرفت.

فرنکی دی‌یونگ هدف اصلی تن‌هاگ در خط هافبک است اما مذاکره با بارسلونا هم‌چنان ادامه دارد و به نظر نمی‌رسد که پایان آن هنوز در دسترس باشد. به خصوص پس از این‌که این مرد هلندی در لیست تیم کاتالانی برای تور آمریکا قرار گرفت. یونایتد از تلاش‌های خود برای مذاکره با آژاکس برای آنتونی نیز خسته شده است و حالا بعید به نظر می‌رسد که این معامله انجام شود.

طبیعتا برای تن‌هاگ ناامید کننده خواهد بود که اکنون بیش از سه هفته از تمرینات پیش فصل می‌گذرد و باشگاه هنوز بازیکنانی را در دو پست کلیدی که در ابتدای پنجره نقل و انتقالات اولویت داشتند؛ جذب نکرده است. با توجه به مدت زمانی که یونایتد برای جذب دی‌یونگ صرف کرده است، این معامله باید اتفاق بیفتد اما هر چه که بیشتر طول بکشد، او زمان کمتری برای سازگاری با تیم قبل از شروع لیگ خواهد داشت.

با توجه به این‌که یونایتد در اواسط تور پیش فصل خود قرار دارد، آن‌ها مجبور هستند که تور خود را در بانکوک، ملبورن و پرث با تنها یک خرید جدید به پایان برسانند. تایرل مالاسیا اولین بازیکنی بود که در این تابستان به خدمت گرفته شد و این مدافع چپ ۱۲.۹ میلیون پوندی در نیمه دوم رقابت‌های دوستانه مقابل لیورپول و ملبورن ویکتوری بازی کرده است.

در هر دوی این بازی‌ها، پس از تغییرات عمده در بین دو نیمه، افت قابل توجهی در تیم وجود داشت و مالاسیا هنوز کاری انجام نداده است که نشان دهد می‌تواند جلوتر از لوک شاو به ترکیب اصلی برسد.

معامله برای مالاسیا تسریع شد زیرا این بازیکن ۲۲ ساله در آستانه پیوستن به لیون بود. اگر در این پنجره انتظار و صبر یک تاکتیک بوده است، پس میزانی از انعطاف‌پذیری در یونایتد توسط جان مورتا نشان داده شده است.

روزهایی که یونایتدی‌ها روی یک معامله تمرکز می‌کردند، به پایان رسیده که با توجه به این نکته می‌باشد که مذاکرات بر سر دی‌یونگ با بارسلونا اکنون ۱۰ هفته طول کشیده است. یونایتد به خاطر مالاسیا مجبور شد وارد عمل شود و همین اتفاق در مورد لیساندرو مارتینز رخ داد که اکنون در منچستر است تا به یونایتد بپیوندد.

انتظار می‌رفت که خرید یک مدافع میانی تنها زمانی اتفاق بیفتد که یکی دو نفر از مدافعان، باشگاه را ترک کنند اما آرسنال مارتینز را می‌خواست و این باعث شد یونایتد وارد عمل شود. جذابیت همکاری دوباره با تن‌هاگ برای لیساندرو کلیدی بود و زمانی که یونایتد با آژاکس وارد ارتباط شد؛ حدس در مورد مقصد مارتینز آسان به نظر می‌رسید.

این به این معناست که یونایتد در حال حاضر هفت مدافع میانی را در اختیار دارد و حداقل دو نفر از اریک بایی، فیل جونز و اکسل توانزبه مطمئنا جدا خواهند شد. یونایتد در فروش بازیکنان ضعیف بوده اما نهایتا اولویت در این تابستان، تقویت تیم بوده است.

یونایتد تاکنون این کار را کرده است. مالاسیا خریدی کم ریسک است و باشگاه امیدوار است با فروش الکس تلس مقداری از این پول نقد را جبران کند. مارتینز با قیمت ۴۶ میلیون پوندی، نمی‌تواند بخش زیادی از بودجه را از بین ببرد و این بدان معناست که یونایتد اکنون انتخابی بسیار قوی‌تر از مدافعان را در اختیار دارد.

چند هفته قبل یونایتد امیدوار بود که تا پایان تور پنج خرید را تکمیل کند. آن‌ها حالا سه ورودی دارند اما دو خرید دیگر در این مدت زمانی بعید به نظر می‌رسد. دو معامله پایانی ممکن است حاوی این نکته باشند که که آیا عملکرد مدیریت در این پنجره موفقیت‌آمیز بوده است یا خیر.

یک هافبک (دی‌یونگ) و یک مهاجم، دو ماه پیش اولویت‌های اصلی بودند و هم‌چنان در اولویت هستند. یونایتد در حین کار برای تقویت این پست‌ها، به خوبی در خطوط دیگر تقویت شده است؛ اما فشارها همچنان ادامه دارد تا به تن‌هاگ آن‌چه را که واقعا در این پنجره می‌خواهد داده شود.

9404