قیمت بازیکن مدنظر بارسلونا مشخص شد

قیمت بازیکن مدنظر بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - سلتاویگو مبلغی که برای بازیکن مد نظر بارسا یعنی خاوی گالان می خواهد را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا تمایل دارد تابستان امسال خط دفاع تیم خود را تقویت کند. جولز کُنده به عنوان مدافع میانی و سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو به عنوان مدافعان کناری انتخاب شده‌اند ولی خاوی گالان نیز یکی از گزینه‌های پیش رو است.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، رقابت بارسلونا با چلسی بر سر کنده می تواند به ضرر بارسلونا برای جذب آزپیلیکوئتا و آلونسو تمام شود چرا که ممکن است باشگاه چلسی به دلیل رقابت با بارسلونا بخواهد مانع انتقال این بازیکنان شود، در این صورت بارسلونا اقدام به جذب مدافع چپ سلتاویگو یعنی گالان خواهد کرد که بسیار مورد توجه ژاوی هرناندز است.

البته سلتاویگو قصد ندارد اجازه رفتن به گالان بدهد و بارسلونا باید ۱۸ میلیون یورو برای جدایی این بازیکن بپردازد. گالان ۲۷ ساله که تا تابستان سال ۲۰۲۶ با سلتاویگو قرارداد دارد از ایده‌ی پیوستن به بارسلونا استقبال می کند اما نمی خواهد سلتاویگو را وادار به این انتقال کند.

بارسلونا همچنین مارتین بریتویت و ریکی پوچ را به عنوان بازیکنانی که می تواند به معامله برای خرید بازیکن جدید اضافه کند، در نظر گرفته است ولی تلاش‌های آنها برای جذب مدافع کناری تا به حال بی نتیجه مانده است.

1470