گزارش ویژه/ پاتوسی و چرخش ۳۶۰ درجه‌ای نسبت به فولاد؟ بعید نیست!

گزارش ویژه/ پاتوسی و چرخش ۳۶۰ درجه‌ای نسبت به فولاد؟ بعید نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت تیم آینده آیاندا پاتوسی جالب، عجیب شده و احتمال حضور مجدد او در فولاد وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش بود که آیاندا پاتوسی با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود، جدایی خودش از فولاد را اعلام کرد اما تا این لحظه طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار فوتبالی رسیده، احتمال حضور مجدد او در فولاد وجود دارد.

این بازیکن که همزمان از گل‌گهر و سپاهان هم پیشنهاد داشت، تصمیم گرفت در فولاد بماند اما وجود بندهایی در قرارداد او راجع به بلیت‌، جریمه و ... پاتوسی را عصبانی کرد و باعث شد که زیربار امضای قرارداد با فولاد نرود و در نهایت همین اتفاقات منجر به انتشار پست خداحافظی او از فولاد شد.

ظاهرا در کنار بندهای قرارداد، برخی اخبار درون تیمی به گوش پاتوسی رسیده بوده که او صلاح دیده بعد از عقد قرارداد اولیه با فولاد، از این تیم جدا شود و حتی با مشورت یکی از وکلای خود در آفریقا، احتمال بازگشت او به کیپ تاون هم وجود داشت.

از طرفی دیگر باشگاه گل‌گهر هم به دنبال جذب پاتوسی بود که با توجه به برگزاری تمرینات این تیم در تهران، شرایط بهتری برای اسکان خانواده آیاندا پاتوسی فراهم بود و همین موضوع، ذهن پاتوسی را برای انتقال به گل‌گهر مشغول کرده بود به خصوص که سعید صادقی نیز از گل‌گهر جدا شده و پاتوسی می توانست جای مستحکمی در این تیم برای خود دست و پا کند. مدیران فولاد هم بر این باور بودند که اگر پاتوسی دلش با فولاد نیست، اصراری بر حفظ او ندارند و در نهایت با آرش رضاوند معاوضه‌اش خواهند کرد اما ذهنیت پاتوسی از مدیریت استقلال به زمان وینفرد شفر برمی‌گردد و او به دلیل اتفاقات مدیریتی سابق در استقلال تمایلی به حضور مجدد در جمع آبی‌ها ندارد. 

با همه این تفاسیر، پس از ناامید شدن گل گهری‌ها از جذب پاتوسی، این بازیکن که ویزای ترکیه خود را هم از آفریقا گرفته بود، قرار است راهی اردوی فولاد شود چرا که با توجه به مصدومیت فرشید اسماعیلی، فولاد بیش از پیش به حضور پاتوسی نیاز دارد. باید منتظر ماند و دید که این بازیکن چه روزی به اردوی فولاد اضافه خواهد شد و آیا در نهایت در این تیم ماندنی خواهد شد یا نه.

4344