کشتی فرنگی نوجوانان جهان| غلامی به فینال راه یافت/ احمدی، میرشکار و کشتکار راهی دیدار رده‌بندی شدند

کشتی فرنگی نوجوانان جهان| غلامی به فینال راه یافت/ احمدی، میرشکار و کشتکار راهی دیدار رده‌بندی شدند

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان مسابقات مقدماتی رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان یک نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافت و 3 نماینده راهی دیدار رده‌بندی شدند.

به گزارش فوتبالی، در پایان مسابقات مقدماتی رقابت های پنج وزن دوم محمدرضا غلامی در وزن 51 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و پیام احمدی در وزن 45 کیلوگرم، ابوالفضل میرشکار در وزن 60 کیلوگرم و حمیدرضا کشتکار در وزن 92 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم پیام احمدی در دور اول با نتیجه 10 بر 2 مقابل نیراج پاتل از هند پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی عمر تنیتیماک اولو از قرقیزستان را با نتیجه 4 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احمدی در این مرحله مقابل یوهن پوکووبا از اوکراین با نتیجه 9 بر 7 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۵۱ کیلوگرم محمد غلامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 7 روآن بکیموف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر 1 مانیش از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. غلامی در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر از سد علی سومبول از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل میرشکار در دور اول با نتیجه 8 بر صفر هوبرت ویسوکزانسی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر از سد آوتاندیل مامالادزه از گرجستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. میرشکار در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر موکول چاهان از هند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل گاسپار ترتریان از ارمنستان با نتیجه 5 بر 1 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد مرادی در دور نخست مقابل آرارات  واردرسیان از ارمنستان با نتیجه 12 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر ارمنی در دیدار نیمه نهایی، حذف شد. 

در وزن ۹۲ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر لوکمان گول از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه 9 بر صفر راماندیپ از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کشتکار در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 مغلوب گور عیوضیان از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

رقابت های فینال و رده بندی اوزان فوق از ساعت 2:30 فردا (چهارشنبه) به وقت ایران برگزار می شود.

۴۱۵۴