در 5 قهرمانی اخیر رئال مادرید در چمپیونزلیگ کدام بازیکنان بهترین بازیکن شدند؟

در 5 قهرمانی اخیر رئال مادرید در چمپیونزلیگ کدام بازیکنان بهترین بازیکن شدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فصل اخیر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا توانست به قهرمانی برسد و بدین ترتیب برای چهاردهمین بار به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند اما در 5 قهرمانی اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، کدام بازیکن ها بهترین بازیکن زمین شده اند؟

به گزارش فوتبالی، 5 قهرمانی اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا یعنی از قهرمانی دهم تا چهاردهم مادریدی ها در چمپیونزلیگ زمان زیادی نمی گذرد چرا که رئال مادرید لادسیما یا همان دهمین قهرمانی خود را در سال 2014 به دست آورد و چهاردهمین قهرمانی را در سال 2022 فتح کرد. یعنی رئال مادرید در 8 سال توانست 5 بار قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

در فینال سال 2014، این دی ماریا بود که مقابل اتلتیکو مادرید خوش درخشید و بهترین بازیکن فینال شد. در فینال 2016 راموس که گلزنی هم کرده بود، بهترین بازیکن فینال شد. در فینال 2017 کریستیانو رونالدو با زدن دو گل مقابل یوونتوس بهترین بازیکن فینال شد. در فینال 2018، گرت بیل دو گل دیدنی به لیورپول زد و به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد.

در فینال فصل اخیر هم تیبو کورتوا با درخشش ویژه ای که داشت و سیو های فوق العاده اش، عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.

1470