واکنش شزنی به تغییر کامل نفرات خط دفاع یوونتوس و توصیف جالب او از برمر: جانور!

واکنش شزنی به تغییر کامل نفرات خط دفاع یوونتوس و توصیف جالب او از برمر: جانور!

پایگاه خبری فوتبالی - سنگربان ملی‌پوش و لهستانی بیانکونری با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، وویچک شزنی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال لهستان و سنگربان با تجربه باشگاه یوونتوس ایتالیا که به 'عقاب لهستانی' شهرت دارد، در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرده که مهم‌ترین قسمت‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

"برمر و گاتی آمده‌اند؛ خط دفاعی کمی تغییر کرده است و سعی می‌کنیم تعادل و رابطه خوبی بین خود پیدا کنیم. زیرا انتظارات زیادی برای این فصل داریم. این روزها مهم است که از نظر بدنی آماده شویم؛ اما ایجاد یک روحیه تیمی خوب نیز ضروری است."

"برمر؟ از نظر فیزیکی فوق‌العاده و درست مثل یک جانور است! او پسر خیلی آرامی است. به نظر می‌رسد که چندان شباهتی به برزیلی‌ها ندارد! وقتی هم‌وطنانش آواز می‌خوانند، او فقط می‌ایستد و بسیار آرام است. اما از نظر بدنی او بازیکن خوبی است. سرعت و قدرتی که دارد واقعا تاثیرگذار است."‌

شما یکی از این ستون‌های یوونتوس هستید و سال‌ها از ورود شما به این تیم می‌گذرد؛ چه احساسی دارید؟

"نمی‌دانم چون هنوز احساس جوانی می‌کنم. اما پنج سال از آن زمان می‌گذرد و احساس می‌کنم که بخشی مهم از تیم هستم. بازیکنان بسیار با تجربه و مسن‌تر از من هم هستند. ما یک گروه واقعا عالی ایجاد کرده‌ایم."

به نظر می‌رسد که شما رابطه خوبی با آلگری دارید. سال گذشته او همیشه اعتماد بی قید و شرط خود را به تو نشان داد؟

"مکس خیلی به من کمک کرد. به خصوص بعد از آن شروع نه چندان خوب در ابتدای فصل. او هرگز مرا سرزنش نکرد و بعد فکر می‌کنم با یک عملکرد خوب توانستم اعتماد به نفسم را برگردانم."

"یوونتوس فرق کرده است؛ زیرا دو قهرمان با کیفیت بالا و تجربه عالی دارد؛ اما جوان‌هایی مانند فاجولی را نباید فراموش نکنیم که از انتقال قرضی خود به یووه بازگشته‌اند. یا میرتی که در پایان فصل گذشته عملکرد خوبی داشت. روولا هم همین‌طور. خلاصه خیلی از جوانان که باید از بازیکنان با تجربه یاد بگیرند."

"خب، وقتی بازیکنانی مثل دی‌ماریا و پوگبا می‌آیند، برای اعتماد به نفس بقیه اعضای تیم هم خوب است. چون قهرمانان هم مثل آن‌ها هستند اما این برای برمر هم صدق می‌کند که برای کسب رتبه چهارم به این جا نیامده است. آن‌ها برای کسب جام به یوونتوس می‌آیند. پس از کسب نتایج ضعیف سال گذشته، وظیفه ماست که برای قهرمانی در لیگ سری آ ایتالیا در رقابت‌های فصل آینده تلاش کنیم."

9404