سوال روز/ آیا اسکوچیچ، طارمی، انصاری‌فرد، حاج‌صفی و جهانبخش را خط می‌زند؟

سوال روز/ آیا اسکوچیچ، طارمی، انصاری‌فرد، حاج‌صفی و جهانبخش را خط می‌زند؟

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها، احتمال حذف دو بازیکن سرشناس، از فهرست تیم ملی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، اتفاقات اخیر تیم ملی نشان داد که برخی بزرگترهای تیم ملی نظیر مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی، دل خوشی از اسکوچیچ ندارند و ترجیح آنها حضور یک مربی سرشناس‌تر به جای اوست هر چند که هیات رییسه فدراسیون فوتبال، نظری متفاوت با این ملی‌پوشان داشت و رای به ابقای مربی کروات داد.

بعد از این اتفاق بود که شایعه شد اسکوچیچ قصد دارد در واکنش به انتقادهای جدید طارمی از او، قید مهاجم ایرانی پورتو را بزند. اتفاقی که پیش از این شاهد آن بودیم و در دو بازی انتخابی تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی، خبری از طارمی نبود، اما طارمی در دو بازی آخر تیم ملی به ترکیب بازگشت.

در چنین شرایطی، امروز یکی دو روزنامه مدعی شدند که احتمالا به جای طارمی، کریم انصاری‌فرد به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم ملی و البته چهره مخالف دراگان اسکوچیچ، جایی در اردوهای بعدی نداشته باشد.

نکته قابل توجه اینکه به جز انصاری‌فرد، از احسان حاج‌صفی هم به عنوان دیگر بازیکنی نام برده می‌شود که احتمالا به خاطر مخالفت با اسکوچیچ، از تیم ملی کنار گذاشته خواهد شد. غیر از این سه نفر، جهانبخش هم که به صورت مستقیم، با استوری اش، از اسکوچیچ انتقاد کرده بود، در معرض خط خوردن است. 

فضای عجیبی در اطراف تیم ملی وجود دارد و اینکه برخی هم معتقدند با انتخاب شخصی غیر از میرشاد ماجدی، به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، ممکن است اسکوچیچ حتی اردوی تیم ملی در شهریورماه در اتریش را نبیند!

1984