گابریل پوودا مهاجم موردنظر پرسپولیس نیست

گابریل پوودا مهاجم موردنظر پرسپولیس نیست

پایگاه خبری فوتبالی- آیا گابریل پوودا مهاجم مدنظر کادرفنی پرسپولیس است؟

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه حضور کاسیانو دیاز در پرسپولیس منتفی شد، یحیی گل‌محمدی یک مهاجم برزیلی جدید را به مدیران باشگاهش معرفی کرد. مهاجمی که گفته می‌شود، نامش پابریل پوودا است.

پوودا یکی از آن دو مهاجم برزیلی است که امکان جذب آن‌ها به دلیل رقم بالای رضایت‌نامه و دستمزدشان فراهم نشد. پوودا عملکرد خوبی در سری B برزیل داشته و یکی از همان مهاجم‌هایی است که محمد محمدی اعلام کرد درخواست دستمزد دو میلیون دلاری داشته است.

پوودا بازیکن تحت قرارداد گرمیو برزیل در سری A این کشور است و در سری B برای تیم سامپائو بازی می‌کند که با 10 گل و دو پاس گل، آمار قابل قبولی در این تیم دارد.

یحیی گل‌محمدی پس از مشورت با همکارانش، این مهاجم را به مدیران باشگاه معرفی کرده بود اما انتقال او به پرسپولیس با توجه به دستمزد بالایی که درخواست کرده است میسر نخواهد بود.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد گزینه جدید یحیی گل‌محمدی پوودا نیست و نام مهاجم جدید هفته گذشته به باشگاه ارائه شده است.

گزینه جدید پرسپولیس، ظاهرا در لیگ برزیل عملکرد خوبی داشته و گویا مذاکرات ابتدایی این باشگاه با او، موفقیت‌آمیز بوده است.

7655