توضیحات پزشک فولاد در مورد آسیب دیدگی اسماعیلی: هیچ خبری را تایید نمی‌کنم

توضیحات پزشک فولاد در مورد آسیب دیدگی اسماعیلی: هیچ خبری را تایید نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- پزشک تیم فولاد خوزستان توضیحاتی را در خصوص آسیب دیدگی فرشید اسماعیلی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، طی دیروز و امروز اخباری مبنی بر پارگی رباط صلیبی فرشید اسماعیلی و خروج نام او از لیست این فصل تیم فولاد خوزستان منتشر شد اما این مساله را فعلا و در حال حاضر هیچ کدام ازمسئولان تیم تایید نمی‌کنند.

اکبر مرادی پزشک تیم فولاد خوزستان در این خصوص وضعیت هافبک این تیم به خبرنگار ورزشی فارس، گفت: نام فرشید اسماعیلی را هنوز نه وارد لیست کرده‌ایم و نه از لیست خارج کرده‌ایم! ما تازه دیروز از ترکیه برگشتیم. امروز قرار بود عکسبرداری MRI‌ و کارهای کلینیکی او انجام شود. به محض آماده شدن عکس MRI‌، توسط فوق تخصص زانو ویزیت می‌شود. وقتی تشخیص قطعی را به ما گفتند ما هم اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه اخبار قطعی و جدی در مورد پارگی رباط صلیبی اسماعیلی منتشر شده، عنوان کرد: این مساله به هرحال گمانه زنی است. باید بر اساس مستندات موثق صحبت کنیم. فعلا هیچ خبری را تا 48 ساعت آینده تایید نمی‌کنم. به هرحال آسیب زانو است. در زانو پروسه‌های مختلفی مانند مینیسک وجود دارد. تا زمانیکه MRI‌ نگرفته باشیم و توسط فوق تخصص زانو معاینات بالینی انجام نشود، نمی‌توانیم تشخیص قطعی بدهیم. ان‌شاالله مورد خاصی نباشد.

۴۱۵۴