ثروت شگفت‌انگیز لواندوفسکی؛ از نایکی تا ویلا و فراری!

ثروت شگفت‌انگیز لواندوفسکی؛ از نایکی تا ویلا و فراری!

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی 33 ساله با انتقال از بایرن مونیخ به بارسلونا به یکی از خبرسازترین چهره های تابستان فوتبال اروپا تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، ستاره لهستانی که یکی از بهترین بازیکنان دنیاست، در سالهای اخیر سعی کرده که از نظر مالی نیز سرمایه گذاری های مناسبی داشته باشد. در حقیقت روبرت در سالهای اخیر به لطف حقوق سالانه و قراردادهای تبلیغاتی خود به درآمد سالانه بیش از 30 میلیون یورو رسیده و به یکی از پولسازترین فوتبالیست های دنیا تبدیل شده است.

لواندوفسکی در بایرن مونیخ سالی 20 میلیون یورو دستمزد می گرفت که این مبلغ در بارسلونا کمتر خواهد بود. روبرت از طرفی به لطف قراردادهایش با شرکت های مختلف نظیر نایکی، هوآوی و پروکتر اند گامبی درآمدهای تبلیغاتی زیادی هم دارد.

روبرت از برند شخصی خود یعنی RL9 نیز به نحو احسن بهره می برد. در حقیقت لواندوفسکی از بارسلونا خواسته که به خاطر برند شخصی او، شماره 9 را در اختیارش قرار بدهند، شماره ای که در حال حاضر در اختیار ممفیس دیپای است و البته مهاجم هلندی نیز در لیست فروش قرار دارد.

روبرت در کنار همسرش آنا چندین سرمایه گذاری مهم نیز داشته است. به طور مثال "فودز بای آن" پروژه ای در حوزه تغذیه سالم است که همسر لواندوفسکی که خودش یک کاراته کای سابق بوده، آن را مدیریت می کند. روبرت همچنین با همکاری همسرش محصولات ورزشی خود را تحت برند 4F عرضه می کند.

روبرت و همسرش همچنین شرکت Stor9  را هم تاسیس کرده که فعالیت آن در حوزه بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی است که با شرکت های بزرگی در سطح دنیا همکاری می کند. این شرکت با "گروپ وان" برای تاسیس RL Media همکاری می کند که فعالیت آن نیز مربوط به بخش روابط عمومی خواهد بود.

از طرفی لواندوفسکی روی شرکت لهستانی Protos Venture Capital سرمایه گذاری کرده است، شرکتی که فعالیت آن روی حمایت از استارتاپ های اینترنتی است. ستاره لهستانی با شرکت RL9.Games وارد حوزه بازیهای ویدیویی شده است. آنها رستوران "ناین" را هم در ورشو تاسیس کرده اند.

خانواده لواندوفسکی صاحب یک آپارتمان شیک به ارزش هفت میلیون یورو در ورشو هستند و یک ویلای 3.5 میلیون یورویی در مایورکا را هم تحت اختیار خود دارند. آنها خودروهایی نظیر فراری، پورش، بنتلی، مازراتی، مرسدس و آئودی را هم در اختیار دارند.

4125