سفر رونالدو به منچستر و دیدار با مدیران و مربی تیم/ عدم حضور در تمرینات به نفع او نیست

سفر رونالدو به منچستر و دیدار با مدیران و مربی تیم/ عدم حضور در تمرینات به نفع او نیست

پایگاه خبری فوتبالی - این روزها اخبار چندان خوشایندی از شماره 7 محبوب اولدترافورد به هواداران شیاطین سرخ مخابره نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی و ESPN، آنتونی مارسیال، مهاجم ملی‌پوش و فرانسوی منچستر یونایتد دیگر آن مهاجم تنبل سابق به نظر نمی‌رسد و سرحالتر و آماده‌تر از فصول قبل نشان می‌دهد. هم‌چنين شرکت نکردن در تمرینات تیمی نیز کار را برای کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در طول رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر جزیره سخت می‌کند.

در مورد وضعیت خط حمله تیم منچستر یونایتد، تنها گل‌هایی که آنتونی مارسیال به ثمر می‌رساند مهم نیست. او تمام دستورات مانند نحوه پرس کردن، نحوه دویدن و نحوه فشار آوردن به مدافعان حریف را انجام می‌دهد. آن‌ها از نحوه بازی او بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. 

مارسیال در بین طرفداران منچستر یونایتد به تنبلی شهرت داشت؛ اما این چیزی نیست که مربیان از این بازیکن در تور پیش‌فصل دیده‌اند. آن‌ها دیده‌اند که او تمام این دستورات را به خوبی انجام داده است.

کریستیانو رونالدو هیچ تمرینی و یا آموزشی از سبک بازی اریک تن‌هاگ ندیده است. همه ما می‌دانیم که او تمرین می‌کند و سعی در حفط آمادگی خود دارد؛ اما اگر در کنار تیم نباشید، بازی نکنید و آموزش نبینید، برای‌تان زیان‌بار خواهد بود و فایده‌ای نخواهید داشت.

اگر این بازی‌ها در اردوی پیش‌فصلی که برگزار شده، یک بازی لیگ برتر بود و رونالدو این جا بود، بین او و مارسیال، مارسیال در ترکیب اصلی حضور پیدا می‌کرد. واقعا در حال حاضر دلیلی برای انتخاب رونالدو و ترجیح دادن او بر مارسیال وجود ندارد.

منچستر یونایتد حدود دو هفته تا بازی با برایتون فاصله دارد. خبرنگار این رسانه انگلیسی می‌گوید: "نمی‌دانم رونالدو چگونه در آن بازی حاضر خواهد شد. او در آن بازی حضور خواهد داشت ولی نمی‌دانم چرا باید بازی کند!؟"

اما منابع مختلف خبر ورزشی در انگلستان گزارش داده‌اند که رونالدو امروز به شهر منچستر می‌رود و با مدیران باشگاه ملاقات و صحبت خواهد داشت. کریستیانو رونالدو امروز پیرامون آینده خود با اریک تن‌هاگ هم ملاقاتی خواهد داشت. این بازیکن خواهان صدور مجوز جدایی خود از سوی باشگاه است.

گفته می‌شود که هدف اصلی کریستیانو رونالدو از سفر به منچستر، اطلاع‌رسانی به آن‌ها درباره تمایلش به ترک باشگاه است. او به همراه مدیر برنامه‌اش خورخه مندز، به انگلیس سفر کرده است.

پیشنهاد اتلتیکو مادرید و بازگشت رونالدو به لالیگا وسوسه‌انگیزترین انتخابی است که پیش روی او قرار دارد. این گزینه بیشتر از بقیه او را اغوا می‌کند. امروز سه‌شنبه است و رونالدو در حال حاضر مشغول انجام تمرینات در خارج از کرینگتون می‌باشد.

9404