جلسه سرنوشت‌ساز دی‌یونگ با کاتالان‌ها امروز برگزار می‌شود/ ترک نیوکمپ به نیت اولدترافورد!؟

جلسه سرنوشت‌ساز دی‌یونگ با کاتالان‌ها امروز برگزار می‌شود/ ترک نیوکمپ به نیت اولدترافورد!؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا هم‌چنان فشار زيادی را برای خروج به فرنکی دی‌یونگ می‌آورد و بلوگرانا می‌خواهد با فروش اين هافبک، خريدهای جديد خود را راحت‌تر انجام دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت ، فرنکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا در چند ماه گذشته به شدت به تیم منچستر يونايتد لينک شده است؛ با اين باور که در اسپانيا توافقی برای انتقال وجود دارد و همه چيز فقط در انتظار تاييد خود بازيکن است.

خبرنگار نشريه اسپانیایی اسپورت در یکی از گزارش‌های اخیر خود چنین می‌گويد که بارسلونا می‌خواهد هر چه زودتر به اين قضيه پايان بدهد. برای اين‌که اين اتفاق بيفتد، قرار است در چند ساعت آينده جلسه‌ای با فرنکی دی‌یونگ برگزار شود تا مشکلات را حل و فصل کنند.

نحوه انجام آن کاملا توضيح داده نشده است و به نظر نمی‌رسد که هيچ گونه تغييری واقعی در وضعيت فعلی به وجود آيد. خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا معتقد است که ژاوی هرناندز در دو بازی گذشته به اين دليل از اين بازيکن در پست دفاع ميانی استفاده کرد، تا فشار را برای ترک باشگاه به اين هافبک بیست و پنج ساله بيشتر کند.

منچستر يونايتد به همراه چلسی دوباره به عنوان مقصدهای احتمالی نام برده می‌شوند و به نظر نمی‌رسد که تيم اريک تن‌هاگ هنوز از اين هافبک دست کشيده باشد. اریک تن‌هاگ منتظر فرنکی دی‌یونگ است. او انتخاب اول، دوم و سوم يونايتد است. اهداف ديگری نيز برای تقويت خط هافبک شياطين سرخ وجود دارند ولی تا به امروز، دی‌یونگ در اولويت قرار دارد.

بارسلونا به وضوح اميدوار است که اين ديدار بتواند فرنکی دی‌یونگ را به خروج نزديکتر کند و او را متقاعد کند که انتقالی را که تمايلی به انجام آن نداشت، بپذيرد.

9404