در شام ویژه‌ای که پرز، لاپورتا و آنیلی پیش از ال‌کلاسیکو خوردند، چه گذشت؟

در شام ویژه‌ای که پرز، لاپورتا و آنیلی پیش از ال‌کلاسیکو خوردند، چه گذشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز، خوان لاپورتا و آندره‌آ آنیلی قبل از ال‌کلاسیکوی دوستانه که یکشنبه دوم مرداد ساعت 7:30 صبح برگزار شد، باهم شام خوردند.

به گزارش فوتبالی، درحالی که صحبت‌هایی درمورد بازی هایی که قبل از شروع فصل جدید برگزار می شود در میان است، اما در واقع اهداف تجاری خاصی درمورد تورهای پیش فصل در ایالات متحده آمریکا وجود دارد. با اینکه این تورها در قالب انجام بازی‌های دوستانه و آماده کردن بازیکنان برگزار می شوند اما اتفافات زیادی در پشت پرده درحال رخ دادن هستند.

لازم به ذکر است که این سه باشگاه هنوز در سوپرلیگ اروپا باقی مانده‌اند و یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید جولای امسال همگی باهم بازی خواهند داشت.

 ساعاتی قبل از ال کلاسیکوی دوستانه فلورنتینو پرز، خوان لاپورتا و آندره‌آ آنیلی بیرون از زمین نیز باهم دیدار کردند.

به گفته روزنامه اسپورت، رئیس باشگاه بارسلونا خوان لاپورتا، رئیس باشگاه رئال مادرید فلورنتینو پرز و مدیر عامل یوونتوس آندره‌آ آنیلی همگی قبل از بازی در "هتل چهار فصل" باهم شام خوردند.

موضوع دیدار آنها سرمایه‌گذاری بوده اما پروژه‌ی از رده خارج شده‌ی سوپر لیگ چیزی است که بیشتر از همه این سه را متحد می‌کند.

این سه تنها باشگاه‌های باقی مانده هستند که با وجود تحولاتی که در طول زمان در این موضوع ایجاد شده، هنوز هم از این ایده حمایت می‌کنند و میل به پیش بردن آن دارند.

1470