منچستریونایتد و پیشنهاد غذای ویژه درب منزل برای جلوگیری از اضافه وزن!

منچستریونایتد و پیشنهاد غذای ویژه درب منزل برای جلوگیری از اضافه وزن!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد برای جلوگیری از اضافه وزن بازیکنان به آنها پیشنهاد تحویل غذای ۵ ستاره در درب منزل داد!

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد به بازیکنان خود پیشنهاد داده که غذاهای ۵ ستاره آماده به درب خانه‌شان ارسال شود تا در این فصل وزن اضافه نکنند.

بازیکنان می توانند غذا را به آشپز باشگاه سفارش داده و در عمارت‌های خود تحویل بگیرند.

سرمربی جدید، اریک تن هاگ همچنین قوانینی وضع کرده که بازیکنان را از استفاده از برخی مواد غذایی در هفته‌های بازی منع می‌کند و از آنها می خواهد که در تمرین‌ها کنار یکدیگر غذا بخورند.

منچستر یونایتد همچنین ماه گذشته یک آگهی تبلیغاتی برای سرآشپز تیم خود منتشر کرد. روزنامه سان در این باره نوشت:" اکنون امکانات در کرینگتون بیشتر شبیه یک رستوران مجلل است تا یک غذاخوری قدیمی. اینجا حتی یک اتاق سرو گوشت وجود دارد. بازیکنان باید به رژیم‌های خود پایبند بمانند در این صورت آشپزها خوشحال می شوند غذاها را آماده کرده و به دست هر بازیکنی که می خواهد برسانند. بعضی از بازیکنان جوان هستند که تنها زندگی می کنند و در زمین بازی خیلی بیشتر از آشپزخانه اعتماد به نفس دارند."

بسیاری از تیم‌ها آشپزخانه‌های ۲۵۰هزار یورویی دارند درحالی که بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو از قبل آشپزهای اختصاصی استخدام کرده‌اند.

1470