درخواست ویژه اسطوره ایتالیایی برای هدیه‌ی تولد دیبالایی!

درخواست ویژه اسطوره ایتالیایی برای هدیه‌ی تولد دیبالایی!

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره آ اس رم، دنیله ده روسی از باشگاه سابق خود هدیه‌ تولد ویژه‌ای درخواست کرده است به طوری که او در شبکه های اجتماعی نوشت: "میشه برای من حدودا ۲۰ تا پیراهن پائولو دیبالا بفرستین؟"

به گزارش فوتبالی، این هافبک که به تازگی ۳۹ ساله شده شده است و تا زمان حضور مختصرش در بوکاجونیورز در سال ۲۰۱۹، عملا تمام طول دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه زادگاه محبوبش یعنی آ اس رم سپری کرده بود، هدیه ای جالب برای تولد خود درخواست کرد به طوری که این هدیه ویژه مورد توجه قرار گرفت.

ده روسی در اینستاگرام خود در جواب تبریک تولد صفحه‌های مجازی باشگاه رم نوشت: "از شما خیلی ممنونم، واقعا دلم براتون تنگ شده، میشه لطفا برای من حدودا ۲۰ تا پیراهن دیبالا بفرستین؟ چون با اینکه من دیگه بازی نمیکنم ولی بازم مردم ازم پیراهن میخوان. ممنون!"

تاثیر گذاری زیاد بازیکن جدید یعنی پائولو دیبالا، موجب شده که پیراهن‌های وی به این سرعت در فروشگاه‌های باشگاه به اتمام برسند. این بازیکن در این تابستان به صورت بازیکن آزاد به آ اس رم پیوسته است.

حتی گزارش‌ شده که این پیراهن‌ها از پیراهن‌های رونالدو وقتی به تازگی به یوونتوس پیوسته بود هم سریع‌تر به فروش رفته‌اند. البته مدارکی برای اثبات این ادعا وجود ندارد.

1470