گزارش فارس/ پشت پرده انتخاب 2 عضو هیات اجرایی چیست؟/ وقتی هیات اجرایی به نمایندگان وزارت ورزش رای نداد

گزارش فارس/ پشت پرده انتخاب 2 عضو هیات اجرایی چیست؟/ وقتی هیات اجرایی به نمایندگان وزارت ورزش رای نداد

پایگاه خبری فوتبالی- لیست بیرون از مجموعه کمیته ملی المپیک صالحی‌امیری برای انتخاب خبرگان در حالی رای نیاورد که انتقاداتی به 2 عضو هیات اجرایی مانند گذشته وارد شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، انتخاب 5 خبره ورزشی برای انتخابات کمیته ملی المپیک سر و صدای زیادی به راه انداخت و موجی از انتقادات را از سوی اهالی ورزش به سمت مجید کیهانی و مجید شایسته که سالها بدون ریاست فدراسیون در هیات اجرایی بودند، روانه کرد.

در حالی که سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک 5 نفر را بیرون از مجموعه کمیته برای رای‌گیری در هیات اجرایی برای حضور در انتخابات به عنوان خبره ورزشی معرفی کرد اما هیچ کدام از آنها آراء لازم را کسب نکردند.

کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی معاون اسبق مالی وزارت ورزش، محمد پولادگر معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی و هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد لیست پیشنهادی صالحی‌امیری علاوه بر 5 عضو هیات اجرایی بودند. 

شنیده شده کیومرث هاشمی 2 رای را به خود اختصاص داده اما آراء مناف هاشمی و مجید کیهانی برابر بوده که این 2 نفر به دور دوم رفتند و با توجه به اینکه کیهانی حق رای دارد در دور دوم وی 6 بر 5 برنده و به عنوان خبره ورزشی معرفی شد. علاوه بر وی، مجید شایسته هم خبره ورزشی خواهد بود که در کنار نصرالله سجادی، مهین فرهادی‌زاد و فریبا محمدیان از حق رای برخوردار هستند. محمد پولادگر که در دوره حمید سجادی به عنوان معاون وزیر انتخاب شده هم نتوانست از مجمع آرای لازم را بگیرد و این نشان می‌دهد لیست بیرون از مجموعه کمیته صالحی‌امیری هیچ اهمیتی برای هیات اجرایی نداشته و اعضا فقط در تلاش بودند از بین خودشان 2 نفر انتخاب شوند و برای ریاست کمیته ملی المپیک رقابت کنند.

نکته جالب اینجاست که همیشه به چند عضو هیات اجرایی انتقاداتی وارد و این سوال مطرح شده آنها در طول این 4 سال چه قدم مثبتی برای کمیته برداشته‌اند و یا از نظر مالی چه کمکی کرده‌اند؟ کیهانی که خود ریاست کمیسیون بودجه را برعهده داشت حتی نتوانست یک اسپانسر برای کاروان ایران جذب کند. 2 عضو هیات اجرایی  در فدراسیون‌های تنیس و دوومیدانی عملکرد مناسبی نداشتند و همیشه مورد انتقاد ورزشکاران این رشته‌ها بودند.

به نظر می رسد آنها حالا در تلاش هستند تا ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده بگیرند.

۴۱۵۴