تکرار یک صحنه از مسی و نیمارِ بارسلونا این بار در پاریسن ژرمن(عکس)

تکرار یک صحنه از مسی و نیمارِ بارسلونا این بار در پاریسن ژرمن(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در یکی دیگر از بازی های دوستانه خود در تور ژاپن و اردوی پیش فصلی که در شرق آسیا برگزار کرده است، به مصاف گامبا اوساکا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه شش بر دو این تیم را شکست دهد تا شاگردان گالتیه همچنان عملکرد خوب خود را در بازی های دوستانه ادامه دهند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی لیونل مسی در دقیقه 40 برای پی اس جی گلزنی کرد تا بدین ترتیب او هم در این بازی های دوستانه به نوعی خودش را برای درخشیدن در فصل جدید آماده کرده باشد چرا که مسی در فصل گذشته که فصل اول حضورش در پی اس جی بود، عملکرد خوبی نداشت و نتوانست آن طور که باید و شاید عمل کند و انتقاد ها به عملکرد این بازیکن زیاد بود.

در دقایق 31 و 60 بازی پی اس جی مقابل این تیم ژاپنی هم نیمار جونیور موفق به گلزنی شد. نیمار هم به دنبال بهبود عملکرد خود در فصل جدید است. فراموش نکنیم که در مقاطعی از فصل گذشته، هم نیمار و هم مسی توسط هواداران تیم پاریسی هو شده بودند و اکنون آن ها می خواهند ناکامی های فصل گذشته را جبران کنند.

روی یک صحنه از بازی پی اس جی مقابل گامبا اوساکا مسی و نیمار با هم پشت ضربه ایستگاهی ایستادند که این صحنه یادآور دوران حضور هر دوی آن ها در بارسلونا شد چرا که در بارسا هم همین دو ستاره پشت ضربه های ایستگاهی می ایستادند و اکنون پس از سال ها دوباره آن صحنه تکرار شد.

مسی در سال 2021 و نیمار در سال 2017 بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کردند.

1470