افشاریان: ماجدی خودش توضیح دهد که VAR چگونه به نیم فصل دوم می‌رسد!

افشاریان: ماجدی خودش توضیح دهد که VAR چگونه به نیم فصل دوم می‌رسد!

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی خودش باید توضیح دهد که چگونه VAR به نیم فصل دوم خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران در پایان مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: نه تنها داوران که فوتبال کشورمان هم نیاز به VAR دارد. در حال حاضر غیر از مهسا قربانی و علیرضا فغانی باید بنیادی‌فر را هم به این جمع اضافه کنیم. او در حال گذراندن مراحل پایانی است و فقط چند بازی را باید بنشیند.

وی ادامه داد: ما دو پلن داریم؛ یکی اینکه VAR را در ایران داشته باشیم و داوران را در کشور خودمان آموزش دهیم. اگر دیدیم که نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم راه دوم این است که داوران‌مان را به کشورهای دیگر اعزام کنیم. خیلی خوش‌بین هستم که این کار تا 4-5 ماه آینده رخ دهد و دغدغه ما از بین برود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درمورد اظهارات ماجدی مبنی بر استفاده از VAR در نیم فصل دوم، گفت: اگر ماجدی چنین صحبتی کرده خودش باید توضیح دهد. تا جایی که من می‌دانم یکی از پلن‌های ما این است که بتوانیم داوران را آموزش دهیم. این پروسه حداقل 6 ماه زمان خواهد برد.

افشاریان درمورد حضور کمیته بدوی در فدراسیون فوتبال و اعتراض برخی از نامزدها، تصریح کرد: اگر درمورد داوری هر سوالی دارید بپرسید و پاسخگو خواهم بود، اما درمورد موضوعات دیگر صحبت نمی‌کنم چون اطلاعاتی ندارم.

۴۱۵۴