سفر اسکوچیچ به پرتغال و هلند؟ تایید نشد

سفر اسکوچیچ به پرتغال و هلند؟ تایید نشد

پایگاه خبری فوتبالی- شایعه برنامه سرمربی تیم ملی برای آشتی‌کنان! با دو مهره تاثیرگذار تیمش تکذیب شد.

به گزارش فوتبالی، اتفاقات چند هفته گذشته نشان داد که تیم ملی اصلا وضعیت خوبی ندارد و جدا از مهدی طارمی که به شکل علنی، از وضعیت موجود گلایه کرده، برخی بزرگترهای تیم ملی نظیر علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی هم دل خوشی از وضعیت موجود ندارند.

در چنین شرایطی، این شایعه مطرح شد که حالا که اسکوچیچ در سمتش ابقا شده، قصد دارد به پرتغال و هلند سفر کند تا دیداری با این دو بازیکن داشته باشد و آنها را با خودش همراه کند. شایعه‌ای که به نظر می‌رسد در همان حد شایعه است و واقعیت ندارد.

آنطور که روزنامه ایران‌ورزشی نوشته، علیرضا جهانبخش کوچکترین مشکلی با دراگان اسکوچیچ ندارد و قهری در کار نیست که بخواهد مراسم آشتی‌کنان برگزار شود. باز هم تأکید می‌شود که استوری منتشر شده توسط گروه دوم، به هیچ وجه مخالف با ادامه حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی نبوده و فقط پیغامی برای گروه نخست بوده که چرا بدون هماهنگی با آنها متنی را رسانه‌ای کرده‌اند.

درباره مهدی طارمی هم چنین مسأله‌ای وجود دارد. درست است که او در آخرین مصاحبه خود بارها اسکوچیچ و رفتارهای فنی‌اش را نقد کرده اما آیا تا به حال دیده‌ایم که طارمی در زمین و تحت مربیگری دراگان اسکوچیچ کم بگذارد و تلاش همیشگی را انجام ندهد؟ یادمان نمی‌رود که او در برف ترکیه گیر افتاده بود اما صبح روز بازی به تهران رسید و گل سه امتیازی ایران را به ثمر رساند. علیرضا جهانبخش نیز که در آخرین بازی تیم ملی مقابل الجزایر تلاش عجیبی انجام داد تا گل تساوی ایران را وارد دروازه رقیب کند.

درباره سفر اسکوچیچ به هلند و پرتغال هم فعلاً چیزی قطعی نشده و فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی برنامه‌ای را طرح‌ریزی نکرده‌اند. اسکوچیچ ابتدا قصد دارد به ترکیه برود و بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌هایی نظیر استقلال و سپاهان را از نزدیک ببیند. این تنها برنامه اسکوچیچ، احتمالاً قبل از فیفا دی اواخر شهریور ماه است.

1984