طاهری: مذاکرات برای جذب محبی دوباره از سر گرفته شده/ امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم

طاهری: مذاکرات برای جذب محبی دوباره از سر گرفته شده/ امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در لیگ امسال بازی آسان وجود ندارد اما بازهم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

به گزارش فوتبالی، بیژن طاهری در مورد اردوی پیش فصل استقلال در ترکیه اظهار داشت: دو بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم. اگر ساپینتو بازهم بخواهد، برایش بازی تدارکاتی فراهم می کنیم. 

وی در مورد سخت گیری های ساپینتو عنوان کرد: در مربیگری اگر سخت گیر نباشید کار پیش نمی رود. او مربی بزرگی است که در تیم بزرگ استقلال مربیگری می کند. امیدوارم روزهای خوبی را با هم شاهد باشیم و روزهای درخشانی در انتظار باشگاه استقلال باشد.

سرپرست استقلال در خصوص اینکه استقلال به عنوان قهرمان فصل گذشته امسال رقیبان سختی را خواهد داشت، گفت: لیگ بسیار سختی داریم. همه سال ها سخت بودند. بازی آسان وجود ندارد. استقلال امسال هم مدعی اصلی قهرمانی است. ان شاالله همه چیز به خوبی پیش برود.

طاهری در مورد نقل و انتقالات استقلال و انتقاداتی که با توجه به یارگیری های پرسپولیس مطرح شد، اظهار داشت: به هرحال تیمی که سه هفته قبل از پایان لیگ قهرمان شد و می توانست 6هفته قبل قهرمان شود، احتیاجی به نقل و انتقالات آنچنانی نداشت. در تمام پست هایی که نیاز و کمبود داشتیم، بازیکن گرفتیم و تیم‌مان کاملا آماده است.

وی در مورد تمرینات پرفشار ساپینتو گفت: به هرحال فصل بدنسازی تمرینات باید سنگین باشد. همه تیم ها پیش از فصل به اردو می روند که تمرین سنگین داشته باشند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

طاهری در مورد اینکه سرانجام جذب محمد محبی عنوان کرد: مدیران آن باشگاه (سانتاکلارا) عوض شدند. مذاکرات دوباره از سر گرفته شده و نتیجه را من نمی دانم. امیدوارم او را جذب کنیم.

سرپرست استقلال در مورد وضعیت آرش رضاوند گفت: او الان در ترکیه با ما تمرین می کند. هر تصمیمی باشگاه در موردش بگیرد ما اطاعت می کنیم. 

۴۱۵۴