تعطیلات لاکچری خانواده بکام در کشتی 229 میلیون یورویی

تعطیلات لاکچری خانواده بکام در کشتی 229 میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام و خانواده اش همچنان از تعطیلات در یک کشتی تفریحی در دریای مدیترانه لذت می برند.

به گزارش فوتبالی، خانواده بکام از کرواسی به ساحل آلمافی در ایتالیا رفتند و در نهایت به سن تروپه در فرانسه رسیدند. خانواده بکام یک کشتی شیک به نام "مدسامر" را برای تعطیلات خود انتخاب کرده اند، این کشتی که در سال 2019 با گنجایش 12 نفر ساخته شده، یک اقامتگاه بسیار شیک برای خانواده بکام است که تصاویری از آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند.

این کشتی تفریحی 229 میلیون یورو قیمت دارد که امکانات بسیار شیکی را دارد. یک سالن سینما، منطقه بازی برای بچه ها، سونا، سالن بدنسازی، استخر و جکوزی برخی از امکانات این کشتی تفریحی مجلل هستند. آسانسور، ارتباط با وایفای و تهویه هوا بخشی دیگر از امکانات این کشتی تفریحی هستند. این کشتی تفریحی امکان تفریحات آبی نظیر فلای بورد، جت اسکی، اسکی،  سی باب (برای غواصی در دریا)، اسکیت بورد و تجهیزات غواصی و ماهیگیری را در اختیار ساکنین آن قرار می دهد.

خانواده بکام برای اجاره این کشتی تفریحی هفته ای 1.6 میلیون یورو می پردازند تا به بهترین شکل از تعطیلات خود لذت ببرند. البته دوستان خانوادگی نیز آنها را همراهی می کنند. به طور مثال سارا فرگوسن همسر سابق شاهزاده آندرس در آلمافی در کنار آنها بود.

4125