زمان شروع تمرینات فولاد در تهران؛ وضعیت مبهم اسماعیلی در تیم نکونام

زمان شروع تمرینات فولاد در تهران؛ وضعیت مبهم اسماعیلی در تیم نکونام

پایگاه خبری فوتبالی - زمان شروع دور جدید تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، با پایان اردوی تیم فولاد خوزستان اعضای این تیم دیروز به ایران برگشتند و قرار است پس ازیک روز استراحت، تمرینات این تیم فردا در تهران از سرگرفته شود.

شاگردان جواد نکونام قرار است حدود 6 روز در تهران تمرین و چند بازی دوستانه را نیز برگزار کنند. با توجه به برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر در ساعت 17:30 امروز، مسئولان تیم فولاد هنوز تصمیم نهایی را برای حریفان تدارکاتی نگرفته‌اند و این مساله پس از مشخص شدن قرعه فولاد در مسابقات لیگ بیست و دوم قطعی خواهد شد.

موسی کولیبالی و آیاندا پاتوسی که با اعلام جواد نکونام بی انضباطی کرده و در فاز بدنسازی تیم حضور نداشتند، قرار است با شروع تمرینات در تهران به جمع بازیکنان تیم اضافه شوند.

وریا غفوری که پیش از اردوی خارجی در تمرین فولاد حاضر شده بود، همراه این تیم به ترکیه نرفت اما به احتمال زیاد با شروع مجدد تمرینات در تهران به سایر نفرات اضافه می‌شود.

با مصدومیت فرشید اسماعیلی در اردوی ترکیه شایعه پارگی رباط صلیبی این بازیکن مطرح شد اما هنوز نوع و میزان آسیب دیدگی این بازیکن مشخص نیست. وضعیت خرید جدید فولادی‌ها پس از معاینات پزشکی مشخص می‌شود و به همین خاطر قرار است اسماعیلی طی 48 ساعت آینده عکس MRI‌ بگیرد.

1470