مرفاوی و مهدوی کیا و دعوت مشترک از یک بازیکن

مرفاوی و مهدوی کیا و دعوت مشترک از یک بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته، مهدی مهدوی کیا، نام بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید را اعلام کرد. اردویی که قرار است به بهانه حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی از 5 تا 13 مرداد در کمپ تیم‌های ملی برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید میلاد کر، مدافع تیم تراکتور است. جالب اینکه او پیش از این به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان هم دعوت شده بود. به نظر می رسد این بازیکن هم اکنون در اردوی تیم ملی جوانان به سر می برد، چراکه اردوی این تیم از 31 تیر آغاز شده است.

پیش بینی می شود میلاد کر همراه تیم امید راهی ترکیه و در بازی های کشورهای اسلامی شرکت کند و بعد از آن به اردوی تیم ملی جوانان ملحق شود و در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا که شهریور ماه در بیشکک برگزار می‌شود به میدان بیاید. میلاد کر، در صورت حضور در اردوی تیم امید در بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه که مرداد ماه برگزار می شود قطع به یقین قادر به همراهی تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا نخواهد بود چرا که این مسابقات هم همانند بازی های کشورهای اسلامی مرداد ماه برگزار می شود.

حضور همزمان در اردوی دو تیم از اتفاقات جالب در فوتبال ایران است. میلاد کر، پیش از این برای تیم امید در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند به میدان آمد و پیش بینی می شود این بار هم یکی از گزینه های مهدی مهدوی کیا برای ترکیب خط دفاعی باشد.

1470