احتمال رد پیشنهاد آخر میلان توسط بروژ و به بن‌بست رسیدن مذاکرات

احتمال رد پیشنهاد آخر میلان توسط بروژ و به بن‌بست رسیدن مذاکرات

پایگاه خبری فوتبالی - میلان هم‌چنان در انتظار شنیدن یک خبر از کلوب بروژ بلژیک برای انتقال شارل دکتلار می‌باشد ولی در عين حال زمزمه‌های به بن‌بست رسیدن مذاکرات و احتمال رد آخرین پیشنهاد میلان توسط مدیران کلوب بروژ نیز شنیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، باشگاه کلوب بروژ به پیشنهاد پایانی میلان که 30 میلیون یورو همراه با دو میلیون یورو پاداش می‌باشد را می‌بایست پاسخ می‌داد.

باشگاه بلژیکی برای فروش شارل دکتلار هم‌چنان مبلغی معادل رقم سی و پنج میلیون یورو می‌خواهد اما میلان برای راضی کردن بروژ به پاسخ مثبت دو کارت بر روی میز مذاکره دارد.

بازیکن شخصا به بروژ اعلام کرده است که تنها خواهان پیوستن به میلان است و به پیشنهاد چهل میلیون یورویی لیدز یونایتد پاسخ منفی داده است.

میلان هم‌چنین می‌تواند یک درصد کم برای سود فروش احتمالی بازیکن در آینده را به بروژ اختصاص بدهد.

همه چیز در حال حاضر در دستان بروژ می‌باشد اما با توجه به این‌که قرارداد این ستاره بلژیکی در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد، رد کردن پیشنهاد روسونری می‌تواند به معنی پیوستن بازیکن به لیدز یا مقصد دیگری باشد. در عین حال، خبرنگار گاتزتا در پایان تاکید می‌کند که حکیم زیاش جایگزین میلان در صورت شکست انتقال دکتلار می‌باشد.

نشریه کوریره دلو اسپورت در گزارش اخیر خبرنگار خود به مانند دیگر منابع ورزشی ایتالیایی تاکید می‌کند که قهرمان بلژیکی هم‌چنان پاسخی به پیشنهاد اخیر میلان نداده است. در حالی که روسونری درخواست کرده تا هر چه سریع‌تر پاسخی دریافت کند.

با این اوصاف، منابع بلژیکی مدعی شده‌اند که سیگنال‌هایی در حال شکل گرفتن هستند که بروژ قصد رد پیشنهاد اخیر میلان را گرفته چرا که آن‌ها خواهان سی و پنج میلیون یورو هستند.

همان‌طور که پیش از این گفته شده، حکیم زیاش، نیکولو زانیولو، دومینیکو براردی و زلینسکی گزینه‌های جایگزین میلان در صورت عدم جذب شارل دکتلار هستند.

9404