رییس فراکسیون ورزش مجلس: ماجرای ویلموتس به دلیل عدم دریافت منابع فدراسیون در فیفا شکل گرفت/ تاج نماینده فوتبال ایران در ای اف سی است و باید حمایت شود

رییس فراکسیون ورزش مجلس: ماجرای ویلموتس به دلیل عدم دریافت منابع فدراسیون در فیفا شکل گرفت/ تاج نماینده فوتبال ایران در ای اف سی است و باید حمایت شود

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اشاره کرد: با استقرار رئیس فدراسیون در روز 8 شهریور کل مردم و خانواده فوتبال از تیم ملی کشورشان پشتیبانی می کنند.

به گزارش فوتبالی، دکتر محمدمهدی فروردین،درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت :هشتم شهریور سال جاری یکی از مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال است. من به عنوان یک عضو از خانواده بزرگ فوتبال  ایران بسیار امیدوارم در این روز با نگاه ویژه مجمع فدراسیون فوتبال، انتخابی مناسب برای آینده فوتبال کشور انجام شود.

وی ادامه داد:نگاه همه دنیا تا چند ماه دیگر به جام جهانی معطوف خواهد بود. باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم تیم ملی را با بهترین برنامه ریزی و امکانات راهی دوحه کنیم. بی شک با استقرار رئیس فدراسیون در روز 8 شهریور کل مردم و خانواده فوتبال از تیم ملی ایران پشتیبانی می کنند.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس درباره اظهارات پژمانفر رییس کمیسیون اصل نود مربوط به تایید صلاحیت ها گفت: من درباره شخص خاصی صحبت نمی کنم اما از همه همکارانم درخواست دارم اجازه بدهند مباحث در حوزه های تخصصی پیش برود. موضوعات مربوط به قرارداد سرمربی سابق تیم ملی به صورت کامل یک بحث ورزشی است و به دلیل عدم پرداخت پول های فدراسیون فوتبال در فیفا شکل گرفته است.

دکتر فروردین در پایان درباره مهدی تاج یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: آقای تاج یکی از مدیران باتجربه و متخصص در حوزه فوتبال ایران است ، ایشان از جانبازان جنگ تحمیلی و از دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و سال ها در این مملکت زحمت کشیده و انصاف نیست اینطور مورد تهاجم قرار گیرد. مهدی تاج امروز نماینده فوتبال ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می شود و افتخار فوتبال کشور در مجامع بین المللی است و قطعا باید مورد حمایت قرار بگیرد. بار دیگر از همه همکارانم در مجلس درخواست می کنم با دوری از اظهارات شتابزده و غیر کارشناسی باعث بروز مشکل در سطح بین المللی برای فوتبال ایران نشوند و اجازه بدهند مباحث در حوزه های تخصصی پیش برود و مجمع فدراسیون برای آینده فوتبال کشور تصمیم بگیرد."

۶۶۲۱