دو ستاره رئال مادرید و بارسلونا، از رفاقت تا رقابت!

دو ستاره رئال مادرید و بارسلونا، از رفاقت تا رقابت!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در حالی بامداد یکشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی تصاویر و اتفاقات جالبی را ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بدون تردید رافینیا ستاره برزیلی مهمترین چهره میدان بود. این بازیکن با وجود پیشنهادهای پرشمار از بزرگان لیگ انگلیس، ترجیح داد که لیدز را به مقصد بارسلونا ترک کند و سوپرگلش مقابل رئال مادرید باعث شد تا خیلی زود قلب هواداران تیم کاتالان را فتح کند. در حقیقت گلزنی در مقابل رئال مادرید حتی اگر در بازی دوستانه انجام شده باشد، برای هواداران بارسلونا خیلی ارزشمند است و رافینیا با گل زیبایش مقابل کورتوا روی اشتباه فاحش میلیتائو، توانسته خیلی زود در قلب هواداران جا پیدا کند.

رافینیا در ال کلاسیکوی لاس وگاس با یک دوست قدیمی مواجه شد: ادواردو کاماوینگا. در حقیقت دو ستاره برزیلی و فرانسوی زمانی در رن با همدیگر هم تیمی بودند و این بار درون چمن به عنوان رقیب این فرصت را پیدا کردند تا با همدیگر مواجه شوند و با همدیگر گپ و گفتی داشته باشند. البته آلابا - لواندوفسکی که زمانی در بایرن مونیخ با همدیگر هم تیمی بودند، دیگر رفقای قدیمی بودند که این بار در قامت رقیب با هم مواجه شدند و حسابی هم با همدیگر خوش و بش کردند.

4125