4 مهاجم بزرگی که در این تابستان جابه‌جا شدند؛ از لواندوفسکی تا هالند

4 مهاجم بزرگی که در این تابستان جابه‌جا شدند؛ از لواندوفسکی تا هالند

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستیم و هنوز هم ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد و بازیکنانی راهی تیم های جدیدی بشوند اما برخی از نقل و انتقالاتی که تاکنون انجام شده اند هم قابل توجه هستند.

به گزارش فوتبالی، در این تابستان و تا اینجای کار، 4 مهاجم جا به جا شده اند که در نوع خود سر و صدای زیادی به راه انداخته اند چرا که این مهاجم ها، مهاجم هایی هستند که از لحاظ اسم و رسم مطرح هستند. روبرت لواندوفسکی یکی از آن ها است که با رقمی حدود 50 میلیون یورو از بایرن مونیخ راهی بارسلونا شد. داروین نونیز یکی دیگر از آن ها است که از بنفیکا با مبلغی حدود 85 میلیون پوند که عددی چشمگیر است، راهی لیورپول شد و همین رقم بالایی که داشته فشار ها را روی او افزایش داشته است.

ارلینگ هالند و گابریل ژسوس دو بازیکن دیگری هستند که انتقال آن ها سر و صدا کرده است چرا که این دو انتقال در یک راستا شکل گرفتند. ابتدا ارلینگ هالند توسط منچسترسیتی خریداری شد و از دورتموند راهی منچسترسیتی شد. با توجه به این خریدی که منچسترسیتی انجام داد دیگر جایی برای گابریل ژسوس در منچسترسیتی نبود و بدین ترتیب این بازیکن به آرسنال فروخته شد.

1470