نوری: پرسپولیس، کهکشان پنیری است!

نوری: پرسپولیس، کهکشان پنیری است!

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم استقلال معتقد است پرسپولیس کهکشانی در این فصل حریف آبی‌ها نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، محمد نوری که همواره در مصاحبه‌های خود سعی می‌کند برای قرمزها کری بخواند در آخرین مصاحبه خود برای یحیی گل‌محمدی خط و نشان کشید و گفت فصل سختی در انتظار او خواهد بود.

در حالی که برخی کارشناسان و هواداران فوتبال در ایران معتقد هستند پرسپولیس امسال با جذب ستاره‌هایی که به خدمت گرفت تیمی کهکشانی به شمار می‌آید اما محمد نوری نظر دیگری دارد.

او به خبرورزشی گفته است:" کهکشان تیم پرسپولیس کهکشان راه پنیری هم نیست چه رسد به شیری، کهکشانی فقط تیمی که چند سال پیش استقلال داشت. تیمی که آقای فتح الله زاده بسته بود و بعد از آن دیگر هیچ تیمی در ایران کهکشانی نبوده است. اگر آن کهکشان را کهکشان راه شیری بدانیم این کهکشان، کهکشان پنیری است (خنده)! مثل پنیر سوئیسی پر از سوراخ!"

از دید نوری، پرسپولیس علیرغم خریدهایی که کرده، مدعی اصلی قهرمانی نیست:" خیلی بعید است! پرسپولیس باید باز هم برای دومی بجنگد. اگر هم سوم شد خدا را شکر کند. من قول می دهم یحیی گل محمدی در فصل پیش رو کار سختی دارد."

او در بخش پایانی صحبت‌های خود از پیشکسوتان پرسپولیس و رفتار آنها در بازی یادبود درگذشتگان متروپل انتقاد کرده است:" باشگاهی که پیشکسوت‌هایش از حضور در یک بازی دوستانه می ترسند الگوی خوبی برای جوانان امروز تیم‌شان نیستند. چه اشکالی داشت می آمدند و شاید چهار یا پنج تا هم می خوردند و می رفتند. اما غیبت آنها در بازی متروپل هم خسارت مالی به بار آورد هم آبروی خودشان را برد و هم دوستان ما در تلویزیون دلخور شدند."

7655