تیم های تهرانی لیگ همچنان بی‌خانمان

تیم های تهرانی لیگ همچنان بی‌خانمان

پایگاه خبری فوتبالی- اینگونه که از وضعیت موجود پیداست مشکلات تیم‌های تهرانی لیگ برتر برای پذیرایی از حریفان خود ادامه دار است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مشکلاتی که در فصل گذشته لیگ برتر وجود داشت، مربوط به محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم های تهرانی بود. جدا از اینکه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان رقبای خود هستند اما کمبود ورزشگاه در تهران سبب شده تا تیم های دیگر پایتخت مشکلاتی را بابت میزبانی تجربه کنند.

در فصل گذشته با توجه به ناآماده بودن چمن ورزشگاه شهدای شهرقدس و همچنین بلااستفاده ماندن ورزشگاه تختی تهران، سبب شد تا تنها ورزشگاهی که می‌توانست میزبان تیم های تهرانی باشد، پاس قوامین لقب بگیرد. از این رو پیکان و هوادار به عنوان دو تیم لیگ برتری فوتبال تهران و همچنین سایپا که در لیگ یک حاضر بود، با شرایط سخت بازی های خود را در ورزشگاه پاس برگزار کردند.

البته در اوایل فصل با توجه به تداخل بازی های این 3 تیم در مقاطعی پیکان و هوادار مجبور شدند بازی‌های خانگی خود را به ورزشگاه انقلاب کرج در استان البرز ببرند که این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرد.


حالا در فاصله 19 روز تا شروع لیگ برتر، همچنان مشکل کمبود ورزشگاه در تهران پابرجا است. با اینکه گفته می‌شد ورزشگاه شهدای شهر قدس به شروع لیگ برتر می‌رسد اما این اتفاق رخ نداده و هنوز خبری از آماده شدن چمن این ورزشگاه نیست. از سوی دیگر ورزشگاه تختی نیز تحت مرمت و بازسازی قرارگرفته اما این ورزشگاه تا چند ماه دیگر آماده نمی‌شود تا ورزشگاه پاس قوامین همچنان تنها ورزشگاهی باشد که می‌تواند از 3 تیم تهرانی مذکور پذیرایی کند.

از این رو احتمال دارد بازهم شاهد کوچ برخی تیم های لیگ برتری تهران به استان البرز و برگزاری بازی‌های آنها در ورزشگاه انقلاب کرج باشیم. زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده و مسئولان هیئت فوتبال و سازمان لیگ نیز رایزنی‌های خود در این باره را انجام داده‌اند تا پیکان، هوادار و سایپا بتوانند بدون مشکل در تهران پذیرای حریفان خود باشند اما هنوز چیزی در این باره قطعی نشده و باید دید چه اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد.

7777