اولین گل ستاره سابق رئال مادرید در لیگ آمریکا

اولین گل ستاره سابق رئال مادرید در لیگ آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - لس آنجلس اف سی توانست پیروزی راحتی را مقابل اسپورتینگ کانزاس با نتیجه دو بر صفر در شنبه شب در "چیلدرن مرسی پارک" کسب کند.

به گزارش فوتبالی، در نیمه دوم کریستین آرانگو اولین گل بازی را به ثبت رساند تا تعداد گلهای فصلش برای لس آنجلس اف سی را به عدد 9 برساند. این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود. در نیمه اول لس آنجلس اف سی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما دفع اندنبه جلوی یکی از این موقعیت ها را گرفت. 

گرت بیل ستاره ولزی سابق رئال مادرید در این بازی در دقیقه 65 به جای اوپوکو وارد زمین شد. کارلوس ولا نیز کمی بعد از زمین خارج شد تا بیل به رهبر تیم تبدیل شود و اولین گلش در لیگ آمریکا را به ثبت برساند. بیل در دقیقه 82 گلزنی کرد که نزدیک بود دبل خود را تکمیل کند اما تلاش او نتیجه نداشت و به همان یک گل رضایت داد.

لس آنجلس اف اسی همچنان صدرنشین جدول است و  فصل درخشانی را پشت سر گذاشته است. گرت بیل در اولین تجربه خود در خارج از اروپا امیدوار است که در لس آنجلس اف سی بدرخشد و بتواند با آمادگی کامل به تیم ملی ولز ملحق شود. ولز پس از 64 سال به جام جهانی رسیده است.

4125