نشریات اسپانیا: ستاره فرانسوی و گران‌قیمت مونیخی‌ها مورد توجه پاریسی‌ها

نشریات اسپانیا: ستاره فرانسوی و گران‌قیمت مونیخی‌ها مورد توجه پاریسی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - آیا بایرن مونیخ با جدایی لوکاس هرناندز تهدید می‌شود؟ به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن به ملی‌پوش فرانسوی مونیخی‌ها علاقه‌مند است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپانیایی و معتبر آ اس چاپ شهر مادرید، به نظر می‌رسد که مدیران و مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه در جست‌وجوی بازیکن جدیدی برای شبکه خط دفاعی تیم خود می‌باشند. مطابق با آخرین اطلاعات منتشر شده و به گزارش خبرنگار روزنامه اسپانیایی آ اس، مدیران و مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن علاقه‌مند به جذب مدافع میانی بایرن مونیخ لوکاس هرناندز می‌باشد.

با این اوصاف، خبرنگار این نشریه اسپانیایی با انتشار گزارشی این چنین به این موضوع اعتراف می‌کند که مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان در حال حاضر برنامه‌ای برای فروش لوکاس هرناندز، بازیکن ملی‌پوش و بیست و شش ساله فرانسوی ترکیب تیم خود ندارند و بنابراین رسیدن به نهایی شدن انجام یک معامله جهت خرید این بازیکن از تیم نخست شهر مونیخ برای مقامات و مدیران پاریسی‌ها دشوار خواهد بود.

لوکاس هرناندز با هزینه و صرف مبلغی معادل رقم هشتاد میلیون یورو هنگام ملحق شدن به جمع یاران و نفرات باواریایی‌ها، از این منظر هم‌چنان رکورددار نقل و انتقالات باشگاه آلمانی بایرن مونیخ می‌باشد. لوکاس هرناندز در فصل تابستان سال 2019 میلادی از باشگاه اسپانیایی اتلتیکو مادرید به باشگاه نخست شهر مونیخ در کشور آلمان منتقل شد.

لوکاس هرناندز تاکنون در نود و شش مسابقه با پیراهن باشگاه بایرن مونیخ آلمان به میدان رقابت با حریفان و رقبا در تورنمنت‌های مختلف رفته و موفق شده است که سه مرتبه عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا، یک مرتبه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یک مرتبه قهرمانی مسابقات جام حذفی را به دست آورده است. قرارداد لوکاس هرناندز، مدافع ملی‌پوش و فرانسوی در باشگاه بایرن مونیخ آلمان تا پایان ژوئن سال 2024 میلادی با مسئولان و مقامات باشگاه باوارمعتبر است.

9404