در ال‌کلاسیکو های قبلی خارج از اسپانیا چه نتایجی رقم خورد؟

در ال‌کلاسیکو های قبلی خارج از اسپانیا چه نتایجی رقم خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا، فردا (یکشنبه 2 مرداد) از ساعت 7:30 صبح در آمریکا به مصاف هم می روند و بدین ترتیب یک دیدار دوستانه را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، تقابل رئال مادرید و بارسلونا همواره جذابیت ها و حساسیت های خاص خودش را دارد و این قضیه فارغ از آن است که بازی قرار است به صورت دوستانه برگزار شود یا به طور رسمی. این ال کلاسیکو خارج از اسپانیا برگزار می شود؛ اتفاقی که چندان معمول نیست و در طول تاریخ زیاد اتفاق نیفتاده است.

در حقیقت ال کلاسیکوی پیش‌رو، چهارمین ال کلاسیکویی است که خارج از اسپانیا برگزار می شود. رئال مادرید و بارسلونا تاکنون سه بار خارج از اسپانیا به مصاف هم رفته اند که در این بازی ها دو بار رئال مادرید به پیروزی رسیده است و یک بار هم بارسلونا.

اولین باری که رئال مادرید و بارسلونا خارج از اسپانیا به مصاف هم رفتند به سال 1982 بر می گردد که این بازی در ونزوئلا برگزار شد و رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

بار دوم در سال 2017 بود که رئال و بارسا در یک بازی دوستانه در آمریکا به مصاف هم رفتند و بارسلونا آن بازی را با نتیجه سه بر دو بُرد.

بار سوم هم نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در زمستان گذشته بود که رئال مادرید بارسلونا را در عربستان با نتیجه سه بر دو شکست داد.

1470