تصویری از گل زیبای امباپه از زاویه بسته مقابل اوراوا

تصویری از گل زیبای امباپه از زاویه بسته مقابل اوراوا

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی با هدایت گالتیه به نظر می رسد که کم کم شکل دلخواه خود را پیدا می کند.

به گزارش فوتبالی، پاریسی ها به راحتی در مقابل اوراوا رد دیاموندز با نتیجه سه بر صفر در دومین بازی خود در تور ژاپن پیروز شدند. سارابیا با یک گل تماشایی دروازه حریف را باز کرد و امباپه از زاویه بسته یک گل زیبا را به ثمر رساند و کالیموندو با پاس نونو مندس، پیروزی را تکمیل کرد.

با توجه به رطوبت بالا و خستگی شدید، گالتیه از تعویض های زیادی استفاده کرد. در ترکیب اصلی فقط امباپه از میان مثلث جادویی فیکس بود و در میانه زمین نیز وارن زایر امری جواهر 16 ساله آکادمی پی اس جی فرصت خودنمایی پیدا کرد. سارابیا و برنات نسبت به بازی چهارشنبه گذشته مقابل کاوازاکی، چهره های جدید بودند و کیلور که بازی قبلی را به علت مصدومیت از دست داده بود، اولین دقایق پیش فصل خود را داشت.

اواراوا که در میانه فصل لیگ ژاپن قرار دارد و در آمادگی کامل قرار داشت، در ابتدا سعی کرد که پی اس جی را تحت فشار بگذارد و دو موقعیت جدی هم در اختیار داشتند که توسط کیلور ناواس مهار شد. اما با این وجود تیم گالتیه کم کم به خودش امد و توانست بازی را در اختیار بگیرد. امباپه در این بازی با وجود این که در بهترین شرایط خود نبود، توانست یک گل عالی و امیدبخش را به ثمر برساند. در نیمه دوم، مسی و نیمار در ورزشگاه سایتاما وارد زمین شدند و به شدت مورد تشویق قرار گرفتند هر چند که نتوانستند به گل برسند.

4125