افزایش احتمال خروج هافبک آلمانی از پاری‌سن‌ژرمن با غيبت او در اردوی ژاپن

افزایش احتمال خروج هافبک آلمانی از پاری‌سن‌ژرمن با غيبت او در اردوی ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که احتمال خروج دراکسلر از پار‌ی‌سن ژرمن با عدم حضور نام این بازیکن آلمانی در لیست تیم فرانسوی جهت شرکت در اردوی تدارکاتی کشور ژاپن بیشتر شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، یولیان دراکسلر، بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط میانی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، در فهرست تیم پایتخت‌نشین فرانسوی برای سفر به کشور ژاپن جهت برپایی یک اردوی تدارکاتی در جریان آماده‌سازی باشگاه برای فصل جدید حضور ندارد.

فهرست تیم بیست و پنج نفره و فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن توسط کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار جونیور هدایت می‌شود. این گزارش توضیحی نداد که چرا یولیان دراکسلر در لیست تیم برای سفر تدارکاتی به اردوی کشور ژاپن حضور ندارد. چند ماه پیش گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر این‌که یولیان دراکسلر و کئرر از جمله بازیکنان هستند که صحبت‌هایی درباره خروج آن‌ها از پاری‌سن‌ژرمن قبل از فصل جدید می‌شود.

یولیان دراکسلر از ابتدای سال 2017 میلادی برای تیم پايتخت‌نشین فرانسوی در شهر پاریس بازی می‌کند، قرارداد این هافبک بیست و هشت ساله و ملی‌پوش آلمانی با مقامات باشگاه فرانسوی تا سال 2024 میلادی اعتبار دارد. کئرر بیست و پنج ساله در فصل تابستان سال 2018 میلادی به باشگاه پایتخت‌نشین پاری‌سن‌ژرمن در فرانسه آمد و برگه کاری این مدافع تا سال 2023 میلادی اعتبار خواهد داشت. هر دو بازیکن می‌توانند امیدوار باشند که بخشی از فهرست نفرات مانشافت و بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان برای فینال رقابت‌های جام جهانی 2022 در کشور قطر در فصل پاییز باشند.

9404