اوت انداز معروف در جمع شاگردان تارتار/ بازی با پرسپولیس آخرین برنامه گاندوها در تهران

اوت انداز معروف در جمع شاگردان تارتار/ بازی با پرسپولیس آخرین برنامه گاندوها در تهران

پایگاه خبری فوتبالی - زمان پایان اردوی ذوب آهن در تهران و بازگشت به اصفهان مشخص شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان روز گذشته آغاز دور جدید آماده سازی پیش فصل راهی تهران شدند.

شاگردان تارتار در آخرین روز اردوی اصفهان به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز رفتند و با گل‌های آرمان اکوان و سجاد آشوری حریف دسته اولی خودشان را دو بر صفر شکست دادند. البته قرار بود در این مرحله از اردو یک بازی با تیم نفت عراق هم برگزار شود که به دلیل عدم حضور حریف در ایران، این دیدار لغو شد.

کاروان ذوب آهن با پشت سرگذاشتن تست‌های پزشکی در مرکز ایفمارک، اردوی تهران را آغاز کردند و قرار است در این مدت سه بازی تدارکاتی مقابل نساجی مازندران (سوم مرداد)، مس رفسنجان (پنجم مرداد) و پرسپولیس (هشتم مرداد) برگزار کنند. دیدار مقابل شاگردان گل محمدی آخرین فعالیت ذوب آهن در این اردو است و گاندوها طبق برنامه در نظر گرفته شده، نهم مرداد به اصفهان بر می‌گردند.

نادر محمدی مدافع فصل گذشته تیم تراکتور مدتی است در تمرینات ذوب آهن حضور دارد و مقابل فجر سپاسی هم بازی کرد. این بازیکن امروز نیز به همراه سایر نفرات تست‌های ایفمارک را پشت سر گذاشت و به این ترتیب به نظر می‌رسد کار انتقال او به تیم اصفهانی قطعی شده است.

1470