مصاحبه با طارمی؛ سوژه انتقاد از عادل فردوسی‌پور

مصاحبه با طارمی؛ سوژه انتقاد از عادل فردوسی‌پور

پایگاه خبری فوتبالی- مصاحبه جنجالی عادل فردوسی‌پور با مهدی طارمی، جدا از اینکه مهاجم تیم ملی را سوژه انتقادهای مختلف کرد، عادل را هم از شر انتقادها، در امان نگه نداشته است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان بازتاب‌های مصاحبه فردوسی‌پور با طارمی هستید. جدا از آنکه مهاجم تیم ملی به خاطر صحبتهایش علیه اسکوچیچ شدیدا مورد انتقاد برخی کارشناسان و البته رسانه‌ها قرار گرفت(کار به جایی رسید که برخی به اسکوچیچ توصیه کردند قید مهاجم پورتو را بزند)، حالا عادل فردوسی‌پور هم به خاطر زمان انتشار این مصاحبه، سوژه برخی انتقادها شده است.

روزنامه گل در یادداشتی با تیتر وقت نشناس، اینگونه از عادل فردوسی‌پور انتقاد کرده است: از نظر حرفه‌ای و رسانه‌ای کسی نمی‌تواند یقه عادل را بگیرد؛ او یک امکان خوب برای مصاحبه داشت که از آن استفاده کرد و حتی ترجیح داد جنجالی‌ترین جملات طارمی را هم بعد از ضبط، حذف نکند. با این حال چنین رویکردی در تعارض با ژست هواداری عادل از تیم ملی قرار می‌گیرد. او اگر واقعا دلسوز فوتبال ایران بود، می‌توانست این گفتگو را به زمان دیگری موکول کند یا لااقل به سمت دیگری ببرد. پرسش اینجاست که اگر مثلا کی‌روش هنوز سرمربی تیم ملی بود، عادل چنین مصاحبه تنش‌زایی با یکی از اعضای تیم ملی ترتیب می‌داد؟

توضیح فوتبالی: البته که چهره بودن عادل فردوسی‌پور باعث شده مهدی طارمی به عنوان بازیکنی که از مصاحبه کردن فراری است، روبروی او بنشیند و حرفهایی بزند که نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

از طرف دیگر عادل فردوسی‌پور هم که از چند روز قبل متوجه نقدها نسبت به زمان انتشار مصاحبه‌اش با طارمی شده، چند روز قبل در گفت و گوی کوتاهش با دوربین فوتبالی اعلام کرد که به زودی درباره برخی موارد به صورت مفصل صحبت خواهد کرد.

1984