پرسپولیس به دنبال تفاهم با کارگزارش

پرسپولیس به دنبال تفاهم با کارگزارش

پایگاه خبری فوتبالی- آیا کارگزار اقتصادی باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده تغییر خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی،باشگاه پرسپولیس در فصلی که گذشت با شرکت ایده‌ پویان ماژ به عنوان کارگزار قرارداد همکاری امضا کرد و این همکاری با فراز و نشیب‌هایی همراه بود.

از آنجایی که به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس رضایت زیادی از این نوع همکاری و پرداختی‌هایی که این شرکت در فصل گذشته به پرسپولیس انجام داده بود ندارند، به همین دلیل گمانه‌زنی‌هایی درباره تغییر کارگزار مطرح شده است.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که مدیران باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با کارگزارشان برای رفع برخی مشکلات قراردادی و اجرایی هستند و در صورت توافق، این شرکت در فصل آینده به همکاری با قرمزها ادامه خواهد داد در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد مدیران پرسپولیس سراغ اقاله (پایان) قرارداد بروند.

پرداختی شرکت ایده‌پویان ماژ در فصل گذشته با احتساب درآمد تبلیغات محیطی در 14 بازی خانگی لیگ بیست و یکم مبلغ 110 میلیارد بوده است که مدیران این شرکت گفته‌اند 20 میلیارد از این رقم نیز به صورت قرض به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است تا درآمد قرمزها از کارگزار خود در فصل گذشته به عدد 90 میلیارد برسد.

پیش از این و در لیگ بیستم کارگزار قبلی باشگاه پرسپولیس (شرکت آتیه داده پرداز) برای یک فصل و بدون احتساب تبلیغات محیطی مبلغ 120 میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت کرده بود.

نکته مهم اینکه مدیران باشگاه ترجیح می‌دهند به جای قطع همکاری به تفاهم جدید با کارگزار برسند.

گفته می‌شود هزینه‌های جاری باشگاه پرسپولیس در لیگ بیست و دوم از جمله قرارداد کادرفنی، بازیکنان و امور مربوط به اداره تیم به بیش از 250 میلیارد تومان خواهد رسید و از این رو اصلاح قرارداد برای این باشگاه بسیار ضروری به نظر می‌رسد و رضا درویش نیز با اطلاع از همین موضوع در تلاش است تا در کنار مسائل مربوط به نقل و انتقالات، این ماجرا را هم جلو ببرد.

باشگاه پرسپولیس در صورت اقاله قرارداد با شرکت ایده پویان ماژ، برای انتخاب کارگزار جدید باید به صورت مزایده این مساله را انجام دهد.

7655