پاسخ شالکه به شوخی عجیب ستاره آلمانی/ ماجرای طعنه‌های کروس و شالکه به‌هم چه بود؟

پاسخ شالکه به شوخی عجیب ستاره آلمانی/ ماجرای طعنه‌های کروس و شالکه به‌هم چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ماجرای طعنه و شوخی تونی کروس، ستاره خط میانی تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید اسپانیا با مقامات باشگاه شالکه خصوصا ادمین توییتر این تیم آلمانی چه بود!؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپوکس، تونی کروس، هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط میانی باشگاه رئال مادرید اسپانیا، چند روز پیش در پادکست برادرش فلیکس شرکت کرد و در یک اظهار نظر نسبتا جنجالی، با چاشنی طنز حرف زد. به نقل از وب‌سایت اشپوکس آلمان، تونی کروس در پادکست Einfach mal Luppen چنین گفت:

"اد شیرن [هفت جولای] در ورزشگاه شالکه کاری کرد که من به ندرت دیده‌ام. این خواننده باعث شد تا مردم با خوشحالی استادیوم را ترک کنند!"

این شوخی تند تونی کروس با واکنش باشگاه مقامات و مدیران باشگاه شالکه همراه شد. حساب توییتر باشگاه شالکه با انتشار بخشی از مصاحبه جالب زیمون تروده بعد از پیروزی جذاب دو بر یک برابر زاندهاوزن (که حکم بازگشت به بوندس‌لیگا یک را داشت)، چنین نوشت:

"حداقل ما مصاحبه کردن را بلد هستیم و می‌دانیم بعد از سوت پایان باید چه صحبت‌های خوبی انجام بدهیم!"

(تصویری از مصاحبه زیمون تروده بعد از صعود به بوندس‌لیگای یک)

طعنه ادمین توییتر باشگاه شالکه به مصاحبه تند و جنجالی تونی کروس بعد از مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. تونی کروس بعد از رقابت فینال لیگ قهرمانان اروپا، مصاحبه با خبرنگار شبکه ZDF آلمان را ناتمام گذاشت و با عصبانیت به او گفت:

"نود دقیقه وقت داشتید تا سوالات منطقی بپرسید؛ اما حالا دو سوال مزخرف از من می‌پرسید!"

(تصویری از عصبانیت کروس بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۲۲)

9404