صبر ستاره اتریشی در آستانه لبریز شدن: سریع‌تر تصميم بگیرید!

صبر ستاره اتریشی در آستانه لبریز شدن: سریع‌تر تصميم بگیرید!

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور آلمان، به نظر می‌رسد که نام کونراد لایمر مدتی است که با حضور در جمع شاگردان یولیان ناگلزمان در تیم بایرن مونیخ همراه شده است ولی چندان فعالیت جدی و اثرگذاری از سوی مقامات تیم مونیخی برای جذب این بازیکن دیده نمی‌شود و این، موضوعی است که از دید کونراد لایمر، موضوعی خسته‌کننده شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ کشور آلمان، کونراد لایمر، هافبک بیست و پنج ساله و ملی‌پوش اتریشی باشگاه آلمانی لایپزیش خواهان تصمیم‌گیری سریع‌تر در ارتباط با انتقال احتمالی خود به باشگاه نخست شهر مونیخ یعنی بایرن مونیخ توسط مدیریت این تیم باواریایی شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط خبرنگار نشریه آلمانی کیکر در این گزارش، کونراد لایمر مایل است تا در اسرع وقت روشن شود که آیا برای انجام این تغییر و جابه‌جایی، پیشنهادی در راه است یا خیر؟

لازم به ذکر است که گفته می‌شود مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان مدتی پیش پیشنهاد اولیه‌ای به مبلغی معادل رقم بیست و دو میلیون یورو به اضافه پاداش‌ها را به لایپزیش ارائه کرد. با این اوصاف، این پیشنهاد رد شد و اکنون این سوال پیش می‌آید که آیا مقامات و سران باشگاه آلمانی بایرن مونیخ دست به اقدامی جدید می‌زنند یا نه؟ و آیا شرایط مالی به مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان اجازه پیشنهاد بالاتر را می‌دهد یا این تیم ترجیح می‌دهد که تابستان آینده کونراد لایمر را به صورت رایگان به دست آورد.

9404